GŁÓWNA KSIĘGOWA, Katowice - oferta pracy - GoldenLine.plALCOPPER TRANS LOGISTICS SP. Z O.O. - GŁÓWNA KSIĘGOWA

Oferta archiwalna

ALCOPPER TRANS LOGISTICS SP. Z O.O.

Firma transportowa o ugruntowanej pozycji rynkowej realizująca przewozy na terenie Unii Europejskiej zatrudni pracowników na następujące stanowisko:

GŁÓWNA KSIĘGOWA

Miasto: Katowice

Region: śląskie

Co oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia, umowę o pracę na pełny etat.
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • regularność i terminowość wypłat
  • pracę w młodym zespole
  • grupowe ubezpieczenie NNW finansowane przez pracodawcę
  • przyjazną atmosferę w pracy
  • stałe godziny pracy

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe rachunkowość, finanse, ekonomia)
  • znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości (CIT/VAT)
  • znajomość zasad rozliczania transakcji w obrocie krajowym i międzynarodowym 
  • biegła znajomość programów z pakietu MS Office (w szczególności: Excel)
  • znajomość programu CDN Optima, programów księgowych klasy ERP
  • kilkuletnie doświadczenie zawodowe w księgowości, w tym min. 5 lat na stanowisku Głównej Księgowej/Głównego Księgowego
  • doświadczenie w branży transportowej będzie dodatkowym atutem
  • samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • wysoki poziom umiejętności interpersonalnych oraz zarządzania zespołem
  • umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja czasu pracy
  • sumienność, dokładność, odpowiedzialność oraz rzetelność
  • komunikatywność
  • doskonała organizacja pracy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych na potrzeby tej rekrutacji jest ALCOPPER TRANS LOGISTICS Sp. z o. o. z siedzibą w Katowicach, 40-382 przy ul. Roździeńskiej 41. Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacji i usunięte niezwłocznie po jego zakończeniu. We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pana/Pani danych proszę kontaktować się z wyznaczonym przez ALCOPPER TRANS LOGISTICS Sp. z o. o. inspektorem danych osobowych.