Konsultant/ka ds. Obsługi Klienta, Kraków - oferta pracy - GoldenLine.plnc+ - Konsultant/ka ds. Obsługi Klienta

Oferta archiwalna

Canal+ Platforma to nowoczesna platforma cyfrowa premium, w której znajdziesz prestiżowe wydarzenia sportowe, gorące premiery filmowe, produkcje dokumentalne, kulinarne, wnętrzarskie oraz programy dla dzieci.

Canal+ Platforma to również przyjazne technologie, dzięki którym użytkownik może korzystać z bogatej oferty programowej w sposób dopasowany do swoich indywidualnych potrzeb.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko

Konsultant/ka ds. Obsługi Klienta

Którego/której zadaniem będzie telefoniczna obsługa Klientów w zakresie korzystania z usługi Platformy Canal+ , dosprzedaż usług Internetu i Telefonu  oraz wsparcie techniczne.

Konsultant/ka ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Kraków
Region: małopolskie

Naszym ludziom zapewniamy:

·         rzetelne, szkolenie przygotowujące do pracy, za które zapłacimy oraz wsparcie doświadczonych trenerów dlatego NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA!

·         umowę o pracę

·         wynagrodzenie stałe od pierwszej umowy

·         w zasięgu ręki atrakcyjny system premiowy

·         możliwość awansu w strukturach firmy – 90% rekrutacji do innych działów firmy to rekrutacje wyłącznie wewnętrzne!

·         bogaty program socjalny, min. działalność rekreacyjno-sportową

Ale to jeszcze nie wszystko:

·         bezpłatna prywatna opiekę medyczna z opieką stomatologiczną oraz opcją dołączenia dowolnej liczby znajomych

·         zestaw Canal + (antena, dekoder), czyli możliwość oglądania wszystkich pakietów Platformy Canal+ oraz dostęp do aplikacji mobilnych (HBO GO, NC+GO, Tidal)

·         karta Multisport bez limitu wejść na obiekty sportowo-rekreacyjne!

·         Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach

·         Konkursy, imprezy integracyjne i masę eventów, na które zaprosimy Ciebie i Twoich bliskich

To nie koniec…. Więcej opowiemy podczas rozmowy w naszym biurze J

Zatem jeśli :

·         dopiero zaczynasz lub chcesz rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta oraz sprzedaży

·         chętnie pomagasz innym rozwiązywać problemy

·         do działania motywują Cię pieniądze i co miesiąc na swoim koncie chcesz widzieć rosnące wynagrodzenie

·         płynnie władasz językiem polskim i posiadasz dobrą dykcję

·         jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie zmianowym

Wyślij nam swoje CV i umów się na rozmowę!

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ITI Neovision S.A. z siedzibą w Warszawie (02-758), al. gen. W. Sikorskiego 9, zawartych w przekazanym CV na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji”.

Informujemy, że mają Państwo prawo do wglądu w treść Państwa danych i ich usuwania oraz poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.

Inne oferty pracy publikujemy na stronie: http://ncplus.pl/kariera