Manager ds. sprzedaży, Warszawa - oferta pracy - GoldenLine.plciti handlowy - Manager ds. sprzedaży

Oferta archiwalna

Jesteśmy bankiem, który łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym modelem prowadzenia finansów.

Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę.

Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej.

W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie.

Manager ds. sprzedaży


Miejsce pracy: Warszawa

mazowieckie

Numer ref.: 17057017

Opis stanowiska

Zarządzanie przydzielonym porfelem obecnych i nowych klientów Banku, które ma prowadzić do maksymalizacji przychodów przy jednoczesnym zapewnieniu działania zgodnego z wewnętrznymi procedurami oraz strategią Banku. Dbałość o zapewnienie właściwego wizerunku pracodawcy jako godnej zaufania instytucji finansowej, reprezentującej szeroką wiedzę finansową i ekspertyzę rynkową. Zaangażowanie w prowadzone projekty dotyczące sprzedaży produktów bankowości transkacyjnej. Podnoszenie jakości świadczonych usług oraz demonstrowanie postawy zgodnej ze strategią Departamentu Sprzedaży Produktów Bankowości Transakcyjnej oraz Banku.

Departament Sprzedaży Produktów Bankowości Transakcyjnej obejmuje sprzedaż rozwiązań z zakresu Cash & Trade , obsługując klientów Sektora Bankowości Korporacyjnej, w tym Instytucji Finansowych.

Kluczowe zadania:

  • Współudział w osiąganiu planów biznesowo-budżetowych, a także innych zadań w ramach Jednostki, odzwierciedlających cele strategiczne Banku Handlowego
  • Realizacja strategii Jednostki w oparciu o istniejące cele biznesowo-budżetowe
  • Przygotowanie i realizacja strategii dla własnego portfela klientów, uwzględniającej postawione cele budżetowe
  • Współpraca i koordynacja działań z innymi Jednostkami Banku w zakresie sprzedaży produktów bankowych
  • Reprezentowanie Banku w kontaktach z klientami w celu utrzymania i rozwijania obecnych relacji oraz pozyskiwania nowych klientów
  • Znajomość i przestrzeganie procedur bankowych, a w szczególności procedur w zakresie kontroli i monitoringu zgodności obowiązujących w Banku Handlowym i lokalnych przepisów prawa
  • Przestrzeganie norm etycznych oraz zgłaszanie naruszenia prawa lub przepisów obowiązujących w Banku Handlowym
  • Udział w procesie samooceny oraz innych, okresowych procesach kontrolnych
  • Odpowiedzialność za terminową i efektywną realizację wszystkich czynności kontrolnych wynikających z procesów kontrolnych Jednostki
  • W razie potrzeby wykonywanie innych zadań zgodnie z poleceniem przełożonego

Wartość rozwojowa:

  • Umiejętność zarządzania procesem sprzedaży
  • Poszerzenie spojrzenia na obsługiwane branże z perspektywy zarządzania własnym portfelem i relacjami z Klientem
  • Szerokie spojrzenie na Bank z punktu widzenia współpracy z różnymi departamentami
  • Doświadczenie we współpracy z klientami korporacyjnymi i globalnymi Banku (w tym z Instytucjami Finansowymi) na poziomie osób odpowiedzialnych za zarządzanie środkami finansowymi
  • Strategiczne myślenie i planowanie

Kwalifikacje

Wiedza / doświadczenie:

  • Znajomość rynku produktów i usług finansowych
  • Doświadczenie w kontaktach z klientem
  • Znajomość zagadnień z zakresu finansów przedsiębiorstwa, bankowości i ubezpieczeń oraz obsługi funduszy inwestycyjnych i emerytalnych

Umiejętności:

  • Umiejętność pracy w zespole
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne
  • Umiejętność przygotowywania prezentacji, negocjacji i sprzedaży
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność ustalania priorytetów oraz zwracanie należytej uwagi na szczegóły
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość aplikacji MS Office

 Kwalifikacje:

  • Wykształcenie o profilu wyższym ekonomicznym
  • Prawo jazdy kat. B

Kompetencje:

  • Kreatywność
  • Dyspozycyjność, ukierunkowanie na klienta
  • Komunikatywność
  • Silna motywacja do pracy i nastawienie na realizację celów
  • Zdolności analityczne

Oferujemy:

  • Umowę o pracę 
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej instytucji finansowej
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość rozwijania się w strukturach firmy
  • Pakiet benefitów socjalnych
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o zawarcie w aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)."

Znaki Citi oraz Citi Handlowy stanowią zarejestrowane znaki towarowe Citigroup Inc., używane na podstawie licencji.
Spółce Citigroup Inc. oraz jej spółkom zależnym przysługują również prawa do niektórych innych znaków towarowych tu użytych.
www.citibankeurope.pl
Bank Handlowy w Warszawie S.A.