Wymagania:
- Masz przynajmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu kampaniami e-marketingowymi
- Doskonale znasz i przeprowadzisz kampanie SEO/ SEM nastawione na realizacje konkretnych KPI
- Znasz i potrafisz korzystać z narzędzi marketingowych takich jak: Google Analytics, Google AdWords, FreshMail/ GetResponse/ Sare
- Masz doświadczenie w realizacji i monitoringu kampanii e-mail marketingowych, całościowej odpowiedzialności za tworzenie dedykowanych landing page, monitoringu kampanii call-center
- Wiesz na czym polega dobra komunikacja marketingowa, potrafisz przygotować kontent pod strony www
- Cechuje Cię umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa, dynamizm, samodzielność i odpowiedzialność
- Potrafisz dobrze planować swoją pracę, jesteś odporny/a na stres, nastawiony/a na realizację celu i zwiększenie sprzedaży
- Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, jesteś kreatywny/a
- Marketing to Twoja pasja, dlatego Twoje działania przynoszą wiele sukcesów