T-Mobile gwarantuje niepowtarzalną atmosferę miejsca pracy, w którym możemy liczyć na siebie nawzajem i wszyscy walczymy o wspólny cel. Nasza firma to miejsce wzajemnej inspiracji i niezwykłych wyzwań.
Zakres zadań
- Koordynowanie działań administracyjnych sklepu
- Realizacja planów sprzedażowych
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe placówki
- Bieżąca analiza i raportowanie wyników sprzedaży
Wymagania
- Doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym i w bezpośredniej obsłudze klienta
- Nastawienie na realizację ambitnych celów jakościowych i ilościowych
- Umiejętność identyfikowania potrzeb klientów
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu
- Inspirujący sposób oddziaływania na innych
- Umiejętność szybkiego reagowania w sytuacjach niestandardowych
- Zaangażowanie i inicjatywa
- Samodzielność w działaniu i branie odpowiedzialności za podjęte decyzje
- Wyższe wykształcenie
- Obsługa komputera w ramach pakietu MS Office
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Gwarantujemy najlepsze warunki do osiągania wyników i rozwoj oraz doskonalą atmosferę pracy.
Przekonaliśmy Cię? Nie czekaj! Aplikuj już dziś!