Zbigniew Gajewski

Manager, Auchan Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Microsoft PowerPoint rekrutacja Zarządzanie zespołem Szkolenia pracowników Sprzedaż bezpośrednia Zarządzanie Sprzedażą badanie rynku tworzenie skryptów sprzedażowych Zarządzanie obsługą klienta

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Auchan Retail Polska
Manager
• zarządzanie 3 supermarketami
• tworzenie budżetu rocznego i nadzór nad jego wykonaniem
• raportowanie do Dyrektora Regionalnego
• zmiana modelu sprzedaży z tradycyjnej na samoobsługową
skutkująca redukcją kosztów bez zmniejszenia obrotów
• redukcja zapasu w sklepie z 33 dni do 15 dni
Tesco Polska
kierownik sklepu
• zarządzanie 11 sklepami o powierzchni do 3000 m2
• wyszkolenie 5 kierowników sklepu, 11 zastępców oraz kilkunastu pracowników niższej kadry
• pomyślne otwarcie 4 nowych supermarketów
• prowadzenie polityki kadrowej (premie, awanse, cele)
• szkolenie personelu z zakresu standardów obsługi klienta i technik sprzedaży
• raportowanie przed Zarządem (Biurem)
RTV EURO AGD
kierownik sprzedaży
• zarządzanie Sklepami o powierzchni do 2000 m2
• harmonogramowanie pracy personelu
• kreowanie ekspozycji w sklepie pod kątem zwiększenia efektywności sprzedaży poszczególnych grup towarowych zwłaszcza tych objętych akcją promocyjną
• prowadzenie analiz sprzedaży
• tworzenie i realizowanie budżetu, rekrutacja pracowników do pracy w sklepie, wstępne określenie ich przydatności do pracy na poszczególnych stanowiskach
CCC S.A.
Kierownik Salonu
• zarządzanie największym i najwyżej obrotowym Salonem Firmowym
• realizacja planów handlowo - szkoleniowych oraz tworzenie grafików pracy dla ponad 20 osób
• szkolenie zespołu z zakresu standardów obsługi klienta
i technik sprzedaży
Logo
Właściciel
Własna działalność gospodarcza (od 2001 r.)
RTV EURO AGD
Product Manager
• wykreowanie sklepu na Sklep Wzorcowy pod względem wyglądu, wyników sprzedaży i kwalifikacji zespołu
• wprowadzenie sklepu do grona najwyżej obrotowych w sieci, (dwukrotny wzrost obrotów)
• stworzenie podręcznika sprzedażowego, wykorzystywanego do szkoleń pracowników
• nadzór nad otwieraniem kolejnych sklepów w sieci
• negocjacje z przedstawicielami nowych marek na rynku
• wprowadzenie do sklepów RTV EURO AGD marki Miele
• przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla ok. 400 pracowników i ok. 30 kierowników sklepów,
• prowadzenie akcji badawczo - kontrolnej dotyczącej poczynań konkurencji
• zbieranie danych o potrzebach rynków lokalnych
• prowadzenie akcji wyprzedażowej w całej sieci sklepów
• podzielenie na kategorie sklepów z całej sieci oraz wdrożenie jednolitego systemu zaopatrzenia

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu
Logo
Zarządzanie Przedsiębiorstwem, magisterskie
Warszawska Wyższa Szkoła Ekonomiczna im. E. Wiszniewskiego

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe