Umiejętności
Strategia biznesowa
E-commerce
Handel elektroniczny
E-commerce SEO
Finanse
Google Adwords
Google Analytics
Google Webmaster Tools
Human Resources
Budowanie linków
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Reklama online
zarządzanie operacyjne
pozycjonowanie marki
ROI Optimization
SEM
SEO Audits
SERM
Budowanie zepołu
audyty pozycjonowania
Audyty SEO
ZMOT
e-PR
e-marketing
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
szkolenia z pozycjonowania
szkolenia z inbound marketingu
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Działu Marketingu Internetowego
Robimy dużo - ale najbardziej dumny jestem z:
-> Wykorzystywanie Big Data (zbieranie i łącznie danych, integracje systemów analityczny, szukanie i badanie korelacji)
-> Analiza zachowań e-konsumentów
-> Content marketing
-> Growth Hacking
-> Marketing i re-marketing w sklepach internetowych
-> Badania użyteczności (w tym testy A/B)
-> Pozycjonowanie
-> Boksy sponsorowane (reklamowe)
-> Wykorzystywanie Big Data (zbieranie i łącznie danych, integracje systemów analityczny, szukanie i badanie korelacji)
-> Analiza zachowań e-konsumentów
-> Content marketing
-> Growth Hacking
-> Marketing i re-marketing w sklepach internetowych
-> Badania użyteczności (w tym testy A/B)
-> Pozycjonowanie
-> Boksy sponsorowane (reklamowe)
Nauczyciel akademicki (wykłady, ćwiczenia, warsztaty)
Przedmioty: Pozycjonowanie, Boksy sponsorowane, Analityka internetowa, Użyteczność stron internetowych, E-commerce.
Opiekun merytoryczny kierunku na studiach podyplomowych E-marketing oraz specjalności E-commerce i nowoczesne technologie w marketingu (w ramach kierunku Biznes międzynarodowy).
Opiekun merytoryczny kierunku na studiach podyplomowych E-marketing oraz specjalności E-commerce i nowoczesne technologie w marketingu (w ramach kierunku Biznes międzynarodowy).
Szkolenia i kursy
Google Advertising Professional
oraz:
SEM i SEO - marketing w wyszukiwarkach
CISCO CCNA
CISCO CCNP
Panduit Network Infrastructure Essentials
SUSE Linux Enterprise Server 10 Administration
oraz:
SEM i SEO - marketing w wyszukiwarkach
CISCO CCNA
CISCO CCNP
Panduit Network Infrastructure Essentials
SUSE Linux Enterprise Server 10 Administration
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
jazda konna, behawioryzm ludzi i zwierząt, instrumenty inwestycyjne, Public Relations
Organizacje
Przewodniczący Konwentu Wyższej Szkoły Europejskiej.
Inne
• „Leksykon pozycjonowania” –ISBN: 978-83-927713-9-5 - autor
• „E-marketing – kompendium dla menadżerów” – ISBN: 978-83-927397-0-8 – współautor
• „Marketing w sieci – podstawowe zagadnienia, inspiracje, przykłady” – współautor
• "Badania i pomiar efektów w PR" – ISBN: 978-53-92-7713-2-6 – współautor
• "Leksykon Public Relations" - ISBN: 978-83-927713-1-9 – współautor
• "Inwestowanie i finanse w Internecie" - ISBN: 83-60061-48-3
• "C++ dla początkujących" - ISBN: 83-60061-48-3
• „E-marketing – kompendium dla menadżerów” – ISBN: 978-83-927397-0-8 – współautor
• „Marketing w sieci – podstawowe zagadnienia, inspiracje, przykłady” – współautor
• "Badania i pomiar efektów w PR" – ISBN: 978-53-92-7713-2-6 – współautor
• "Leksykon Public Relations" - ISBN: 978-83-927713-1-9 – współautor
• "Inwestowanie i finanse w Internecie" - ISBN: 83-60061-48-3
• "C++ dla początkujących" - ISBN: 83-60061-48-3
Grupy
Instytut Badań i Analiz Finansowych
Instytut Badań i Analiz Finansowych (www.ibaf.edu.pl) jest jednostką wewnętrzną Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.
Kongres Public Relations
grupa dla pasjonatów public relations, a także uczestników Kongresu Profesjonalistów Public Relations we Wrocławiu
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)