Wojciech Bablok

Dyrektor Departamentu Marketingu, BPH Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA
Warszawa, mazowieckie

Skills

Brand Management Branding & Identity Change Management Corporate Communications CRM databases Databases Digital Marketing Integrated Marketing Marketing Communications Marketing Management Marketing strategy Mobile Applications Project Management Team management advertising campaigns team leader

Languages

English
advanced
German
beginner

Experience

BPH Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA
Dyrektor Departamnetu Marketingu i PR
• przygotowywanie i realizacja strategii marketingowej Towarzystwa,
• zarządzanie departamentem marketingu (zarządzanie zespołem, planowanie działań, przydział projektów, nadzór i kontrola efektów pracy Departamentu),
• ścisła współpraca z Departamentem Sprzedaży,
• analiza otoczenia rynkowego, portfela produktów, przygotowywanie planów i komunikacji marketingowej,
• projektowanie oraz realizacja kompleksowych wielokanałowych kampanii reklamowych (ATL, BTL, PR, Internet, marketing bezpośredni),
• planowanie oraz realizacja badań marketingowych,
• raportowanie bezpośrednio do zarządu.
BPH Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA
Marketing Manager
• realizacja strategii marketingowej,
• analiza otoczenia rynkowego, portfela produktów, przygotowywanie planów i komunikacji marketingowej,
• projektowanie oraz realizacja kompleksowych, wielokanałowych kampanii reklamowych (ATL, BTL, PR, Internet, materiały wsparcia sprzedaży, marketing bezpośredni),
• planowanie oraz realizacja badań marketingowych (neuromarketing, rozpoznawalność i wizerunek marki, postawy wobec marki, proces decyzyjny związany z inwestowaniem etc.),
• współpraca z agencjami zewnętrznymi, domem mediowym.
L'Oreal Polska
Category Manager - Cosmetique Active
• zarządzanie projektem adaptacji na polski rynek francuskiego sprzętu diagnostycznego,
• współpraca z agencjami zewnętrznymi przy kreacji materiałów merchandisingowych,
• zarządzanie projektami szkoleń biznesowych dla właścicieli aptek,
• zarządzanie projektami związanymi z rozwojem i przebudową aptek/części dermo kosmetycznych.
PwC Polska
Specjalista ds. marketingu
• analiza otoczenia rynkowego poprzez zarządzanie „Systemem Informacji Rynkowej”,
• analiza portfela produktów, opracowywanie planów marketingowych i kanałów komunikacji,
• współtworzenie strategii marketingowych,
• kreowanie struktury przekazów komunikacyjnych,
• zarządzanie procesem powstania raportów, analiz, zestawień rynkowych (współpraca z klientem wewnętrznym, kierowanie procesem).
PwC Polska
Asystent ds. Marketingu
• współpraca przy tworzeniu planów marketingu wewnętrznego
i wdrażanie poszczególnych jego elementów,
• koordynowanie i monitorowanie procesu pozyskiwania nowych klientów przez Dział Doradztwa Podatkowego PwC,
• promocja serwisu internetowego taxonline.pl,
• przygotowywanie analiz rynkowych, tworzenie list, zestawień
i raportów dla potrzeb zespołów projektowych i zarządu PwC.
PwC Polska
Stażysta w dziale marketingu
• tworzenie list, zestawień i raportów dla potrzeb zespołów projektowych,
• zbieranie, analizowanie i dystrybuowanie informacji rynkowych do poszczególnych zespołów branżowych Działu Doradztwa Podatkowego PwC.

Trainings and courses

Szkolenie First Time Manager - Harvard Business Review w ramach ICAN Institute

BRANDscan by Martin Lindstrom, Executive Briefing, Harvard Business Reviev

Certyfikat – ‘Professional Diploma in Marketing’ – Chartered Institute of Marketing, Londyn (CIM) – egzaminy w języku angielskim

Kurs ‘Professional Diploma in Marketing’ – Chartered Institute of Marketing w Londynie (CIM), organizator – Questus

Education

Logo
Zarządzanie Projektami, Gdańska Fundaja Kształcenia Menadżerów, studia podyplomowe
Kozminsky University in Warsaw
Logo
‘Professional Diploma in Marketing’ – Chartered Institute of Marketing w Londynie (CIM), Dyplom uzyskany w 07.2006, studia podyplomowe
Questus
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
University of Warsaw

Specialities

Marketing
Marketing research
Marketing
Marketing campaigns/Events
Marketing
Marketing communications
Marketing
Direct marketing
Marketing
Trade marketing

Hobby

Fan twórczości grupy Monty Python, turystyka górska, piłka nożna, wina i podróże po regionach ich produkcji, snowboard.

Marketing (szczególnie etap analizy otoczenia i dobór strategii w procesie planowania, marketing bezpośredni), zarządzanie strategiczne.

Organizations

Akademia Marketingu (www.akademiamarketingu.pl)
Slow Food (www.slowfood.pl)

Groups

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CIM
CIM
Grupa absolwentów i uczestników kursów The Chartered Institute of Marketing w Polsce
Fundusze inwestycyjne
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi. Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Monty Python's Flying Circus
Monty Python's Flying Circus
John Cleese, Michael Palin, Eric Idle, Graham Chapman, Terry Gillian, Terry Jones.. I WSZYSTKO JASNE latający cyrk monty pythona!
Pomorski Biznes
Pomorski Biznes
Jesteśmy na fali, www.biznesnafali.pl :: nowy portal biznesowo-informacyjny. Autorskie programy i debaty eksperckie. Specjalna sekcja gospodarcza dla Pomorza. O wszystkim co ważne w biznesie i firmach
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.
Uniwersytet Warszawski Wydział Zarządzania
Uniwersytet Warszawski Wydział Zarządzania
Grupa osób związana z WZ UW na ul. Szturmowej w Warszawie.
WINO
WINO
"Wino czyni ubogiego bogatym w fantazje, a bogatego biednym w rzeczywistość" Platon