Umiejętności
Direct Search
Human Resources
Negocjacje
łatwość nawiązywania konktaktów
Rekrutacje IT
Miscrosoft Office
komunikatywność
Wysoka odporność na stres
Administracja biura
prawo pracy, kodeks pracy
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Konsultant ds. rekrutacji IT
-Direct search
-Selekcja kandydatów na stanowiska specjalistyczne w branży IT
-Przeprowadzanie telefonicznych wywiadów rekrutacyjnych
-Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych ze specjalistami IT
-Współpraca z Konsultantami w zakresie prowadzenia ogólnopolskich projektów rekrutacyjnych
-Współpraca z Zarządem oraz Key Account Managerami
-Selekcja kandydatów na stanowiska specjalistyczne w branży IT
-Przeprowadzanie telefonicznych wywiadów rekrutacyjnych
-Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych ze specjalistami IT
-Współpraca z Konsultantami w zakresie prowadzenia ogólnopolskich projektów rekrutacyjnych
-Współpraca z Zarządem oraz Key Account Managerami
Specjalista ds. administracji
Agencja Pracy Tymczasowej Beetsma Sp. z o. o.
-Kierowanie kilkuosobowym zespołem
-Nadzór i wsparcie administracyjne kilku biur regionalnych
-Zarządzanie procesem wypłat wynagrodzeń z sektora Retail jak i produkcji (przygotowywanie list płac dla działu kadr)
-Kontrola poprawności ewidencji czasu pracy pracowników tymczasowych
-Obsługa wewnętrznego systemu kadrowego
-Sprawdzanie poprawności umów i czuwanie nad kompletnością dokumentów związanych z zatrudnieniem w oparciu o Umowy o Pracę Tymczasową
-Prowadzenie dokumentacji personalnej
-Przygotowywanie comiesięcznych rozliczeń finansowych działalności oddziału
-Archiwizacja dokumentów i akt osobowych
-Zarządzanie dostawami (zaopatrzenie w artykuły: biurowe, spożywcze, kuchenne)
-Kontakt z dostawcami
-Negocjowanie umów i warunków współpracy
-Przygotowywanie zamówień
-Przygotowywanie raportów kosztowych dla księgowości i bezpośredniego przełożonego
-Tworzenie procedur wewnętrznych w obszarze działu administracji oraz działu zakupów
-Nadzorowanie poprawnego funkcjonowania biura
-Nadzór i wsparcie administracyjne kilku biur regionalnych
-Zarządzanie procesem wypłat wynagrodzeń z sektora Retail jak i produkcji (przygotowywanie list płac dla działu kadr)
-Kontrola poprawności ewidencji czasu pracy pracowników tymczasowych
-Obsługa wewnętrznego systemu kadrowego
-Sprawdzanie poprawności umów i czuwanie nad kompletnością dokumentów związanych z zatrudnieniem w oparciu o Umowy o Pracę Tymczasową
-Prowadzenie dokumentacji personalnej
-Przygotowywanie comiesięcznych rozliczeń finansowych działalności oddziału
-Archiwizacja dokumentów i akt osobowych
-Zarządzanie dostawami (zaopatrzenie w artykuły: biurowe, spożywcze, kuchenne)
-Kontakt z dostawcami
-Negocjowanie umów i warunków współpracy
-Przygotowywanie zamówień
-Przygotowywanie raportów kosztowych dla księgowości i bezpośredniego przełożonego
-Tworzenie procedur wewnętrznych w obszarze działu administracji oraz działu zakupów
-Nadzorowanie poprawnego funkcjonowania biura
Edukacja
Dietetyka, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.