Umiejętności
Audyt IT
LAN-WAN
Microsoft Office
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Bezpieczeństwa Informacji/Administrator Uprawnień
• Wspierałam ponad 5,5 tys. użytkowników wewnętrznych banku w ramach zespołu wsparcia w oparciu o platformę help desk
• Obsługiwałem ponad 20 aplikacji opartych na bazach microsoftowych i oraclowych służących do obsługi transakcji bankowych w zakresie: aktualizacji produktów, rozszerzania funkcjonalności, zarządzania użytkownikami (dodawanie, usuwanie, zmiana profili)
• Testowałem nowe aplikacji bankowe w zakresie opracowywania profili uprawnień użytkowników oraz zapewnienia bezpieczeństwa danych
• Opracowałem kilka regulacji z zakresu bezpieczeństwa
• Przeszkoliłem ponad 160 nowych pracowników z zakresu bezpieczeństwa informacji, ochrony danych osobowych oraz zapewnienia bezpieczeństwa obsługiwanych aplikacji
• Obsługiwałem ponad 20 aplikacji opartych na bazach microsoftowych i oraclowych służących do obsługi transakcji bankowych w zakresie: aktualizacji produktów, rozszerzania funkcjonalności, zarządzania użytkownikami (dodawanie, usuwanie, zmiana profili)
• Testowałem nowe aplikacji bankowe w zakresie opracowywania profili uprawnień użytkowników oraz zapewnienia bezpieczeństwa danych
• Opracowałem kilka regulacji z zakresu bezpieczeństwa
• Przeszkoliłem ponad 160 nowych pracowników z zakresu bezpieczeństwa informacji, ochrony danych osobowych oraz zapewnienia bezpieczeństwa obsługiwanych aplikacji
Specjalista ds Bezpieczeństwa Informacji/Koordynator IT
• Opracowałem i wdrażałem Plany Ciągłości Działania w 20 oddziałach BGŻ regionu małopolskiego (sporządzałem analizę BIA, identyfikowałem procesy krytyczne w banku)
• Prowadziłem szkolenia oraz audyty w podległych oddziałach z zakresu bezpieczeństwa
• zapewniałem wsparcie IT pracownikom regionu małopolskiego:
o Konfigurowałem sprzęt komputerowy zdalnie i lokalnie, instalowałem drukarki, skanery, usuwałem dane z nośników komputerowych (dataeraser)
o Zarządzałem siecią LAN w oddziale podpinałem nowych użytkowników do sieci, przypisywałem IP, sporządzałem kopie zapasowe aplikacji bankowych
o Zarządzałem bieżącą obsługą bankomatów (zasilenia, rozliczanie, awarie)
• Prowadziłem szkolenia oraz audyty w podległych oddziałach z zakresu bezpieczeństwa
• zapewniałem wsparcie IT pracownikom regionu małopolskiego:
o Konfigurowałem sprzęt komputerowy zdalnie i lokalnie, instalowałem drukarki, skanery, usuwałem dane z nośników komputerowych (dataeraser)
o Zarządzałem siecią LAN w oddziale podpinałem nowych użytkowników do sieci, przypisywałem IP, sporządzałem kopie zapasowe aplikacji bankowych
o Zarządzałem bieżącą obsługą bankomatów (zasilenia, rozliczanie, awarie)
St. Inspektor/Opiekun Klienta Korporacyjnego
• Zajmowałem się całością zagadnień związanych z obsługą klienta korporacyjnego:
o Analizowałem wnioski i sporządzałem raporty kredytowe
o Przeprowadzałem inspekcje u klienta i oceniałem wartość proponowanych zabezpieczeń
• Brałem udział we wdrożeniu nowego systemu bankowego (Eurobank), przeprowadziłem testy użytkownika końcowego sprawdzając funkcjonalność, poprawność, identyfikowałem błędy systemu i wnioskowałem o ich korektę
o Analizowałem wnioski i sporządzałem raporty kredytowe
o Przeprowadzałem inspekcje u klienta i oceniałem wartość proponowanych zabezpieczeń
• Brałem udział we wdrożeniu nowego systemu bankowego (Eurobank), przeprowadziłem testy użytkownika końcowego sprawdzając funkcjonalność, poprawność, identyfikowałem błędy systemu i wnioskowałem o ich korektę
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Grupy
Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uczelnia wywodzi się z Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie od 1890 r. rozwijały się nauki rolnicze i leśne.