Tomasz Broda

Interactive Marketing Manager dla Regionu Europy Centralnej i Wschodniej
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Polkomtel Sp. z o. o.
e-Marketing Manager
Polkomtel
Urszula Sławek
Urszula Sławek · usługodawca
wystawiono
Z Tomaszem współpracuję od wielu lat i jestem pod wrażeniem Jego niesłabnącej pasji oraz ogromnej wiedzy z zakresu budowania strategii marketingowych marki. Każdy projekt, to dla Niego nowe wyzwanie, do którego podchodzi z pełnym profesjonalizmem a jednocześnie otwartym spojrzeniem. Doskonale rozumie komunikację poprzez nowe media, dynamiczny ich rozwój, stąd ciągle poszukuje nowatorskich rozwiązań i co ważne, nie boi się podjąć ryzyka, oczywiście popartego wcześniejszą wnikliwą analizą. Swoją wiedzą dzieli się z innymi w ramach szkoleń i konferencji, a jednocześnie dba o rozwój własny. Jest bardzo wymagającym Klientem i świetnym Partnerem do wielogodzinnych dyskusji.

Tomku, współpraca z Tobą to zaszczyt i przyjemność.
Usunięty Użytkownik
usługodawca
wystawiono
Dzieki posiadaniu doswiadczen zarowno ze strony agencyjnej, jak też klienckiej, Tomasz jest w stanie sprawnie zarządzać projektami o różnym poziomie komplikacji, nie tracąc jednocześnie z widoku długofalowych celów.

Kolejnym jego atutem jest strategiczne podejscie do realizowanych zadan. Pracujac nad wspolnymi projektami, duza ilosc czasu poswiecalismy na analize oraz przygotowanie odpowiednich zalozen. W zdisiejszym "szybkim" swiecie jest to rzadko spotykana cecha.

Na koniec nie sposob wspomniec o jego pelnej [in-depth] wiedzy z zakresu interactive / digital.
Marek Kasperski
Marek Kasperski · usługodawca
wystawiono
Tomek to wymagający, acz otwarty na to co nowe, klient. Charakteryzuje go duże przywiązanie do detali oraz wysoka wiedza z zakresu strategii internetowych oraz kształtowania wizji marki w Internecie.

W zasadzie nt. podejścia Tomka do projektu mógłbym napisać wiele... Ale nic nie oddałoby prawdziwego ducha współpracy.

Mieć Tomka po swojej stronie to skarb.
Usunięty Użytkownik
usługodawca
wystawiono
Mam przyjemność pracować z Tomkiem Brodą nad niestandardowymi projektami kampanii reklamowych w internecie dla marek należących do Polkomtel SA już od ponad 2 lat. Jestem pod ciągłym wrażeniem jego otwartości na nowe pomysły, profesjonalizmu, kreatywności, ogromnej wiedzy na temat reklamy, zwłaszcza tej internetowej i ciągłej potrzeby poszukiwania nowatorskich sposobów na efektywne dotarcie z przekazem reklamowym do odbiorców.

Z pełnym przekonaniem polecam Tomka Brodę jako niezastąpionego partnera biznesowego.
Logo
Account Director
Euro RSCG Warsaw
General Scope of Duties: Supervising all communication projects including strategic background, defining consumer needs and consumer insights, writing recommendations, budgeting and leading the whole process of advertising production.
Clients: Polkomtel: Simplus Team, Sami Swoi,Cyfra +, Animex: Morliny, Krakus,Peugeot, SHARP
Logo
Account Director
Ogilvy Warszawa
General Scope of Duties: Coordinating local brand activities with Headquarters. Building partnership relations with Regional HQ and global co-ordiantors
Clients:Coca – Cola: Fanta, Sprite; Unilever: Dove, Delma; Ford Motor;Netia;BP;Castrol

Szkolenia i kursy

Developing Competences – Profirma
Internet PR : Case studies, Analysis, Trends – by Witold Sokołowski / e-PR vortal
AdTech London 2006 – E-marketing Congress
Efective e-advertising (2006-2007 workshop) – ECU Marketing
e-Marketing – VII Congress – ECU Marketing
Advertising through private property. Law aspects in Advertising – Lesnodorski Slusarek Law Academy
How to Moderate the Brain Storm groups – Karczewski Doradztwo Personalne
Develping Creative Busines Ideas – Euro RSCG Worldwide
Business Kinetics (Strategic Brand & Business Planning) – Imparta Ltd London/JWT
Strategic Brand Planing – J. Walter Thompson Course
Channel Communication Planning – Unilever Marketing Academy
Positioning for growth – Unilever Marketing Academy
Strategic Marketing – by Jeffrey A. Carr / CARR & Associates N.Y.
Communication and Negotiation Skills – by Michael Golczow / McCANN Education and Development Course
Presentation Skills – by Aureliusz Leżeński / Ośrodek Umiejętmości Komunikacyjnych “LINIA”
Time Management - McCANN Education and Development Course
Workshop on Marketing in Telecommunication – by Phil Parker / INSEAD

Edukacja

Logo
Chartered Postgraduate Diploma in Marketing, studia podyplomowe
The Chartered Institute of Marketing
Logo
Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Wydział Nauk Ekonomicznych, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Zawodnicze/sportowe narty (tyczki), tenis, fotografia, kung fu (styl Hung Gar)

Inne

Prowadzę wykłady i ćwiczenia Akademii Koźmińskiego w Szkole Mistrzów Reklamy (http://www.smr.kozminski.edu.pl/ )
Prowadziłem wykłady na kongresach marketingowych:
Media Innovations & Consumer Trends 2010
Mediatrendy 2010
Optymalizacja działań e-marketingowych 2010
Web 2.0 & more 2009
How to build brand image in the Net 2009 (best scored lecture)
Word of Mouth, The power of Consumers - maj 2008 (http://buzzreporter.pl/?p=280)
E-marketing 2008 - czerwiec 2008 http://www.informedia-polska.pl/client/index.aspx?id=conference&from=ecu⊂=speakers&ConfID=638

Grupy

7 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Apps 4 social
Apps 4 social
Wszystko o aplikacjach facebook.com/ Iphone/ iPad/ Android
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Camera Obscura
Camera Obscura
czyli tzw. fotografia otworkowa - jak zrobić aparat fotograficzny z pudełka po butach, jak robić nim zdjęcia ...
CIM
CIM
Grupa absolwentów i uczestników kursów The Chartered Institute of Marketing w Polsce
Dostępność i Użyteczność
Dostępność i Użyteczność
Grupa wspierająca tworzenie Dostępnych i Użytecznych stron internetowych.
e-biznes
e-biznes
Grupa zrzesza osoby zajmujące sie roznymi dzialaniami biznesowymi w internecie
Executive MBA
Executive MBA
Dla wszystkich po, w trakcie i przed Executive MBA. Dlaczego warto ? Na pewno znajdziesz tu odpowiedź :)Przydatne informacje co dalej po Executive MBA :)
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Fotografia analogowa
Fotografia analogowa
Dla wszystkich tych, którzy kochają aparaty z duszą...
Fotografia kolekcjonerska
Fotografia kolekcjonerska
Fotografia kolekcjonerska
Gry
Gry
Gry on-line (flash, MMORPG...) Gry pudełkowe (czyli wszystko co można kupić w sklepie:) Product Placement w grach (przyszłość branży?)