Umiejętności
After Effects
blogowanie
Komunikacja
Kreatywność
Customer Communication
Prawo jazdy
English language skills
InDesign
Internet
IT Operations
Microsoft Office
Photomatix Pro
Social Media
Umiejętności społeczne
Team Spirit
Praca w zespole
Pisanie
Adobe Illustrator
Adobe Photoshop
customer care
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Senior Service Centre Analyst
- Kompleksowe wsparcie agentów pierwszej linii w pełnieniu obowiązków.
- Tworzenie raportów produktywności dla przełożonych i klientów (dzienne, tygodniowe, miesięczne).
- Treningi dla nowych oraz doświadczonych agentów w Polsce i zagranicą, dotyczące wiedzy klienckiej oraz zasad pracy w firmie.
- Kreowanie spersonalizowanych planów treningowych.
- Bieżące współtworzenie procedur i weryfikacja oraz poszerzanie bazy wiedzy.
- Budowanie trwałych relacji w zespole.
- Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych, zarządzanie kryzysowe.
- Pełnienie wszystkich obowiązków należących do konsultantów technicznych pierwszej linii.
- Ciągłe usprawnianie pracy w zespole i na całym projekcie poprzez wprowadzanie nowych procedur.
- Wykorzystywanie wiedzy technicznej w celu wprowadzania udogodnień w pracy agentów i naprawy ewentualnych awarii.
- Pełne wsparcie dla zespołu (około 10 osób) oraz, w razie potrzeby, całego projektu.
- Pełnienie części obowiązków w charakterze zastępstwa dla stanowisk: Senior, Incident Manager oraz Team Manager.
- Uczestnictwo w dodatkowych projektach, np. organizacji Dni Otwartych Capgemini.
- Tworzenie raportów produktywności dla przełożonych i klientów (dzienne, tygodniowe, miesięczne).
- Treningi dla nowych oraz doświadczonych agentów w Polsce i zagranicą, dotyczące wiedzy klienckiej oraz zasad pracy w firmie.
- Kreowanie spersonalizowanych planów treningowych.
- Bieżące współtworzenie procedur i weryfikacja oraz poszerzanie bazy wiedzy.
- Budowanie trwałych relacji w zespole.
- Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych, zarządzanie kryzysowe.
- Pełnienie wszystkich obowiązków należących do konsultantów technicznych pierwszej linii.
- Ciągłe usprawnianie pracy w zespole i na całym projekcie poprzez wprowadzanie nowych procedur.
- Wykorzystywanie wiedzy technicznej w celu wprowadzania udogodnień w pracy agentów i naprawy ewentualnych awarii.
- Pełne wsparcie dla zespołu (około 10 osób) oraz, w razie potrzeby, całego projektu.
- Pełnienie części obowiązków w charakterze zastępstwa dla stanowisk: Senior, Incident Manager oraz Team Manager.
- Uczestnictwo w dodatkowych projektach, np. organizacji Dni Otwartych Capgemini.
Customer Service Advisor
- stanowisko: Konsultant techniczny ds. klienta anglojęzycznego (obsługa klientów z całego Świata)
- praca w międzynarodowym środowisku
- diagnozowanie oraz rozwiązywanie bieżących problemów z zakresu IT
- pośredniczenie w komunikacji pomiędzy klientem, zespołami technicznymi, przełożonymi
- swobodne poruszanie się w środowisku Windows oraz znajomość aplikacji ITSM, Remedyforce, Active Directory
- współtworzenie procedur i zasad działania, rozwiązywania problemów
- szybkie i sprawne wychwytywanie słów kluczowych i wyciąganie logicznych wniosków, analiza sytuacji, ocena priorytetów, skuteczne zdobywanie informacji
- rozwiązywanie problemów również w sytuacjach kryzysowych
- praca pod presją czasu, odporność na stres
- praca w rozbudowanym, międzynarodowym zespole
- wysoce rozwinięta wielozadaniowość (tzw. multitasking)
- obsługa kilkunastu klientów w systemie 24h/7dni w tygodniu
- praca w międzynarodowym środowisku
- diagnozowanie oraz rozwiązywanie bieżących problemów z zakresu IT
- pośredniczenie w komunikacji pomiędzy klientem, zespołami technicznymi, przełożonymi
- swobodne poruszanie się w środowisku Windows oraz znajomość aplikacji ITSM, Remedyforce, Active Directory
- współtworzenie procedur i zasad działania, rozwiązywania problemów
- szybkie i sprawne wychwytywanie słów kluczowych i wyciąganie logicznych wniosków, analiza sytuacji, ocena priorytetów, skuteczne zdobywanie informacji
- rozwiązywanie problemów również w sytuacjach kryzysowych
- praca pod presją czasu, odporność na stres
- praca w rozbudowanym, międzynarodowym zespole
- wysoce rozwinięta wielozadaniowość (tzw. multitasking)
- obsługa kilkunastu klientów w systemie 24h/7dni w tygodniu
Stażysta w dziale Social Media
kręci się!
- obsługa trzech klientów agencji (browar, hotel, edukacja) w zakresie social media (FB, Google+, Twitter, Pinterest, Instagram),
- pisanie i publikowanie postów, monitoring komentarzy, obsługa skrzynki mailowej – odpowiedzi na pytania,
- śledzenie i analiza wskaźników efektywności działań w social media,
- aktywne uczestnictwo w cyklicznych oraz kreatywnych spotkaniach zespołu,
- e-PR: rozwijanie ilościowe i jakościowe baz danych mediów – praca nad strukturą bazy, zawartością rekordów, jakością informacji;
- praca na zastępstwo.
- pisanie i publikowanie postów, monitoring komentarzy, obsługa skrzynki mailowej – odpowiedzi na pytania,
- śledzenie i analiza wskaźników efektywności działań w social media,
- aktywne uczestnictwo w cyklicznych oraz kreatywnych spotkaniach zespołu,
- e-PR: rozwijanie ilościowe i jakościowe baz danych mediów – praca nad strukturą bazy, zawartością rekordów, jakością informacji;
- praca na zastępstwo.
Stażysta
MTidea
- zaprojektowanie materiałów promocyjnych firmy łącznie z logotypem firmy i produktu,
- pisanie tekstów promocyjnych,
- fotografia reklamowa produktów i wydarzeń,
- montaż materiałów filmowych,
- przygotowanie bazy danych mediów oraz kontrahentów,
- zaplanowanie działań promocyjnych w Internecie,
- udział w spotkaniach z kontrahentami w ramach wspólnych działań promocyjnych.
- pisanie tekstów promocyjnych,
- fotografia reklamowa produktów i wydarzeń,
- montaż materiałów filmowych,
- przygotowanie bazy danych mediów oraz kontrahentów,
- zaplanowanie działań promocyjnych w Internecie,
- udział w spotkaniach z kontrahentami w ramach wspólnych działań promocyjnych.
Praktykant
- tworzenie bazy danych mediów wraz z oceną szans publikacji (płatnej, bezpłatnej),
- wybór mediów i tworzenie listy wysyłkowej pod potrzeby konkretnych klientów,
- przygotowywanie materiałów prasowych ((notatki prasowe, press kit’y, FAQ) na podstawie otrzymanych materiałów oraz samodzielnie wyszukanych informacji, uwzględnianie słów kluczowych w tekstach,
- kontakt z wydawnictwami i proponowanie im publikacji na bazie przygotowanych informacji,
- analiza stron internetowych klienta i firm notowanych na giełdzie NewConnect pod względem wymogów informacyjnych – w związku z planowanym wejściem agencji na giełdę,
- opracowanie propozycji programów stażowych dla studentów na zlecenie przełożonych.
- wybór mediów i tworzenie listy wysyłkowej pod potrzeby konkretnych klientów,
- przygotowywanie materiałów prasowych ((notatki prasowe, press kit’y, FAQ) na podstawie otrzymanych materiałów oraz samodzielnie wyszukanych informacji, uwzględnianie słów kluczowych w tekstach,
- kontakt z wydawnictwami i proponowanie im publikacji na bazie przygotowanych informacji,
- analiza stron internetowych klienta i firm notowanych na giełdzie NewConnect pod względem wymogów informacyjnych – w związku z planowanym wejściem agencji na giełdę,
- opracowanie propozycji programów stażowych dla studentów na zlecenie przełożonych.
Praktykant
- pisanie i redagowanie tekstów promocyjnych na podstawie otrzymanych materiałów dla klienta agencji,
- praca z bazą danych: rozbudowa, weryfikacja kontaktów, uzupełnianie informacji,
- weryfikacja dostawców usług marketingowych i eventowych (drukarnie, firmy cateringowe, hotele itp.),
- opracowywanie specyfikacji technicznej do zapytań ofertowych,
- wysyłka zapytań ofertowych do poddostawców, zbieranie danych, analiza jakościowa i kosztowa,
- przygotowywanie zestawień dla przełożonego.
- praca z bazą danych: rozbudowa, weryfikacja kontaktów, uzupełnianie informacji,
- weryfikacja dostawców usług marketingowych i eventowych (drukarnie, firmy cateringowe, hotele itp.),
- opracowywanie specyfikacji technicznej do zapytań ofertowych,
- wysyłka zapytań ofertowych do poddostawców, zbieranie danych, analiza jakościowa i kosztowa,
- przygotowywanie zestawień dla przełożonego.
Szkolenia i kursy
Udział w szkoleniu "PRomocja w społecznościach internautów", zorganizowane 1.04.2011 przy udziale PRIME Public Relations.
Udział w warsztatach pt. „Kreatywne kampanie”, przeprowadzonych przez agencję kreatywną „kręci się!” w ramach Drogowskazów Kariery 2013.
Prawo jazdy kat.B
Udział w warsztatach pt. „Kreatywne kampanie”, przeprowadzonych przez agencję kreatywną „kręci się!” w ramach Drogowskazów Kariery 2013.
Prawo jazdy kat.B
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting
Zainteresowania
Malarstwo, fotografia, narciarstwo, salsa kubańska, duńska kinematografia, prowadzenie bloga o reklamie i cyberkulturze.
Inne
PRELEGENTKA - Wystąpienie na ogólnopolskiej konferencji naukowej "@ jako signum temporis?" z referatem “Młodzież i tożsamość: fotografia jako sposób kreowania tożsamości na portalach społecznościowych”; 15-16.04.2013, Uniwersytet Śląski
PRELEGENTKA - Wystąpienie na ogólnopolskiej konferencji “Technologie IT XXI wieku - ujecie interdyscyplinarne”
z referatem “Przemiany społeczne w obliczu technologii informacyjnej
XXI wieku - szanse i zagrożenia”; 23.05.2014, WSTI w Katowicach.
Zaangażowanie w działalność KOŁA NAUKOWEGO Human Resources przy Uniwersytecie Śląskim: współorganizacja spotkania z ekspertem "HRbata" oraz warsztatów dla przedszkolaków w ramach Festiwalu Nauki Uniwersytetu Śląskiego.
Zaangażowanie w działalność KOŁA NAUKOWEGO Socjologii Reklamy i Komunikacji Społecznej przy Uniwersytecie Śląskim: udział w badaniach preferencji maturzystów dotyczących ich dalszej edukacji; współorganizacja konferencji "PR w PRaktyce"; organizacja Jarmarku Wiedzy 2011 i 2012; przygotowanie kampanii promocyjnej na potrzeby konkursu poprawnej polszczyzny "Rozwiąż swój język. Polszczyzna bez tajemnic."
Udział w wystawie zbiorowej "Pejzaże Zagłębiowskie" w Muzeum Miejskim w Dąbrowie Górniczej jako
ARTYSTA - MALARZ; 7.10.2011.
AUTORKA bloga o reklamie i cyberkulturze od 2012 roku.
Chętnie podejmuję się działań w charakterze WOLONTARIUSZA.
Wielokrotna STYPENDYSTKA - stypendia naukowe: Stypendium Prezesa Rady Ministrów, Stypendium Powiatu Będzińskiego dla Najzdolniejszych Studentów, Stypendium Powiatu Będzińskiego dla Najzdolniejszych Uczniów, Stypendium Rektora dla najlepszych studentów.
PRELEGENTKA - Wystąpienie na ogólnopolskiej konferencji “Technologie IT XXI wieku - ujecie interdyscyplinarne”
z referatem “Przemiany społeczne w obliczu technologii informacyjnej
XXI wieku - szanse i zagrożenia”; 23.05.2014, WSTI w Katowicach.
Zaangażowanie w działalność KOŁA NAUKOWEGO Human Resources przy Uniwersytecie Śląskim: współorganizacja spotkania z ekspertem "HRbata" oraz warsztatów dla przedszkolaków w ramach Festiwalu Nauki Uniwersytetu Śląskiego.
Zaangażowanie w działalność KOŁA NAUKOWEGO Socjologii Reklamy i Komunikacji Społecznej przy Uniwersytecie Śląskim: udział w badaniach preferencji maturzystów dotyczących ich dalszej edukacji; współorganizacja konferencji "PR w PRaktyce"; organizacja Jarmarku Wiedzy 2011 i 2012; przygotowanie kampanii promocyjnej na potrzeby konkursu poprawnej polszczyzny "Rozwiąż swój język. Polszczyzna bez tajemnic."
Udział w wystawie zbiorowej "Pejzaże Zagłębiowskie" w Muzeum Miejskim w Dąbrowie Górniczej jako
ARTYSTA - MALARZ; 7.10.2011.
AUTORKA bloga o reklamie i cyberkulturze od 2012 roku.
Chętnie podejmuję się działań w charakterze WOLONTARIUSZA.
Wielokrotna STYPENDYSTKA - stypendia naukowe: Stypendium Prezesa Rady Ministrów, Stypendium Powiatu Będzińskiego dla Najzdolniejszych Studentów, Stypendium Powiatu Będzińskiego dla Najzdolniejszych Uczniów, Stypendium Rektora dla najlepszych studentów.
Grupy
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Język giętki
Grupa dla wszystkich, którym piękna i poprawna polszczyzna jest więcej niż bliska. Również dla wspierających akcję BYKOM STOP!
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
KULTURA I SZTUKA
Kwestie związane z kulturą i sztuką szeroko rozumianą.
Stan faktyczny kultury oraz perspektywy na przyszłość.
Grupa dyskusyjna tylko i wyłącznie dla osób posiadających poglądy w temacie.
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie