Umiejętności
Łatwość nawiązywania kontaktów
komunikatywność
Umiejetnośc pracy w zespole i indywidualnej
determinacja
doświadczenie w przeprowadzanu szkoleń i prezentacji
nastawienie na doskonalenie wiedzy i umiejętnośći
wysokie poczucie humoru
Języki
angielski
dobry
chorwacki
dobry
rosyjski
podstawowy
słoweński
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Handlowy
Alwood Sp. z o.o.
Przygotowanie i restrukturyzacja segmentu do transformacji w samodzielne
przedsiębiorstwo.
Rekrutacja pracowników w nowym przedsiębiorstwie.
Kierowanie Biurem Handlowym i podległymi pracownikami.
Tworzenie zaplecza handlowego i magazynowego w nowej siedzibie firmy.
Kontynuacja działań we wszystkich wcześniejszych płaszczyznach Marki Alwood
w nowym przedsiębiorstwie.
przedsiębiorstwo.
Rekrutacja pracowników w nowym przedsiębiorstwie.
Kierowanie Biurem Handlowym i podległymi pracownikami.
Tworzenie zaplecza handlowego i magazynowego w nowej siedzibie firmy.
Kontynuacja działań we wszystkich wcześniejszych płaszczyznach Marki Alwood
w nowym przedsiębiorstwie.
Manager Marki Alwood
Tworzenie i kalkulacja planów sprzedaży dla całego segmentu.
Monitorowanie i kontrola struktury wszystkich kosztów działu
Samodzielne dysponowanie budżetem segmentu
Zapewnianie jak najwyższej rentowności marki
Planowanie i dokonywanie zakupów
Koordynacja pracy sieci handlowej
Obsługa wszystkich podległych kanałów dystrybucji
- B2B
- Sieć składów franczyzowych
- DIY
Budowanie programów, strategii i działań marketingowych przedsiębiorstwa
Tworzenie i wdrażanie akcji promocyjnych
Współpraca z działem finansowym w zakresie odpowiedniej realizacji planowania
budżetu
Projektowanie i wdrażanie nowych produktów przy stałej współpracy z działem
R&D, prowadzeniu badań, analiz i rozwijanie produktów
Nadzorowanie systemu badań sytuacji rynkowej i przewidywania efektywności
finansowej firmy.
Kontrola stanów magazynowych
Uczestnictwo w naradach w centrali przedsiębiorstwa
Monitorowanie i kontrola struktury wszystkich kosztów działu
Samodzielne dysponowanie budżetem segmentu
Zapewnianie jak najwyższej rentowności marki
Planowanie i dokonywanie zakupów
Koordynacja pracy sieci handlowej
Obsługa wszystkich podległych kanałów dystrybucji
- B2B
- Sieć składów franczyzowych
- DIY
Budowanie programów, strategii i działań marketingowych przedsiębiorstwa
Tworzenie i wdrażanie akcji promocyjnych
Współpraca z działem finansowym w zakresie odpowiedniej realizacji planowania
budżetu
Projektowanie i wdrażanie nowych produktów przy stałej współpracy z działem
R&D, prowadzeniu badań, analiz i rozwijanie produktów
Nadzorowanie systemu badań sytuacji rynkowej i przewidywania efektywności
finansowej firmy.
Kontrola stanów magazynowych
Uczestnictwo w naradach w centrali przedsiębiorstwa
Regionalny kierownik sprzedaży marka Alwood – Polska południowa
Opracowywanie i monitorowanie celów w zakresie sprzedaży profili aluminiowych na danym terenie
Przygotowywanie i kontrola planów sprzedaży
Planowanie i odpowiedzialność za realizację budżetu regionu
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami firmy
Obsługa kluczowych klientów firmy w regionie
Analizowanie działań konkurencji na rynku i rekomendacja zmian w polityce sprzedaży
Opracowywanie raportów i analiz sprzedaży
Budowa i rozwijanie sieci dystrybucji w regionie
Tworzenie sieci dystrybucji franczyzowych składów konsygnacyjnych
Realizacja działań związanych z procesem reklamacji zgodnie z procedurami
Ścisła współpraca z pionem marketingu w zakresie odpowiedniej promocji
produktów i sprzedaży
Reprezentacja firmy na rynku poprzez organizacje szkoleń oraz udział w targach
Aktywizacja działań klientów w zakresie dystrybucji i sprzedaży produktów firmy
Skuteczne rozwiązywanie problemów handlowych i interpersonalnych
Czynne uczestnictwo w działaniach firm
Przygotowywanie i kontrola planów sprzedaży
Planowanie i odpowiedzialność za realizację budżetu regionu
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami firmy
Obsługa kluczowych klientów firmy w regionie
Analizowanie działań konkurencji na rynku i rekomendacja zmian w polityce sprzedaży
Opracowywanie raportów i analiz sprzedaży
Budowa i rozwijanie sieci dystrybucji w regionie
Tworzenie sieci dystrybucji franczyzowych składów konsygnacyjnych
Realizacja działań związanych z procesem reklamacji zgodnie z procedurami
Ścisła współpraca z pionem marketingu w zakresie odpowiedniej promocji
produktów i sprzedaży
Reprezentacja firmy na rynku poprzez organizacje szkoleń oraz udział w targach
Aktywizacja działań klientów w zakresie dystrybucji i sprzedaży produktów firmy
Skuteczne rozwiązywanie problemów handlowych i interpersonalnych
Czynne uczestnictwo w działaniach firm
Doradca Klienta Kluczowego - Polska
Azco Polskie Meble Biurowe
Realizacja planów sprzedaży
Opieka i prowadzenie spraw organizacyjnych stałych klientów
Pozyskiwanie do współpracy pośredniej i bezpośredniej:
- nowych inwestorów (instytucje publiczne i samorządowe, deweloperzy,
prywatni inwestorzy)
- architektów i biur projektowych
- partnerów handlowych – redystrybucja.
Przygotowywanie ofert handlowych, przetargowych
Projektowanie rozwiązań funkcjonalno-przestrzennych na potrzeby inwestora oraz
tworzenie wizualizacji technicznych, wykorzystywanych do rozmów handlowych
Wdrażanie nowych produktów
Przeprowadzanie prezentacji handlowych
Skuteczne rozwiązywanie problemów dotyczących kontaktów interpersonalnych i
biznesowych
Czynne uczestnictwo w działaniach firmy
Opieka i prowadzenie spraw organizacyjnych stałych klientów
Pozyskiwanie do współpracy pośredniej i bezpośredniej:
- nowych inwestorów (instytucje publiczne i samorządowe, deweloperzy,
prywatni inwestorzy)
- architektów i biur projektowych
- partnerów handlowych – redystrybucja.
Przygotowywanie ofert handlowych, przetargowych
Projektowanie rozwiązań funkcjonalno-przestrzennych na potrzeby inwestora oraz
tworzenie wizualizacji technicznych, wykorzystywanych do rozmów handlowych
Wdrażanie nowych produktów
Przeprowadzanie prezentacji handlowych
Skuteczne rozwiązywanie problemów dotyczących kontaktów interpersonalnych i
biznesowych
Czynne uczestnictwo w działaniach firmy
Kierownik ds. Inwestycji
Realizacja planów sprzedaży
Akwizycja klientów na powierzonym terenie działania, a w szczególności
pozyskiwanie do współpracy pośredniej i bezpośredniej:
- nowych firm wykonawczych
- nowych inwestorów (spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty, administratorzy
budynków użyteczności publicznej, deweloperzy, prywatni inwestorzy)
- architektów i biur projektowych
Przygotowywanie ofert handlowych, przetargowych, kosztorysów, projektów i
specyfikacji technicznych z wykorzystaniem produktów Bolix.
Zbieranie informacji o produktach i działaniach konkurencji
Dbanie o wygląd i ekspozycję reklam i produktów Bolix
Prowadzenie spraw organizacyjnych klienta w zakresie sprzedaży produktów
Bolix
Realizacja działań związanych z procesem reklamacji zgodnie z procedurami
Wdrażanie nowych produktów
Przeprowadzanie szkoleń dla klientów i partnerów Bolix S.A.
Skuteczne rozwiązywanie problemów dotyczących kontaktów interpersonalnych i
biznesowych
Czynne angażowanie się w działania firmy
Akwizycja klientów na powierzonym terenie działania, a w szczególności
pozyskiwanie do współpracy pośredniej i bezpośredniej:
- nowych firm wykonawczych
- nowych inwestorów (spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty, administratorzy
budynków użyteczności publicznej, deweloperzy, prywatni inwestorzy)
- architektów i biur projektowych
Przygotowywanie ofert handlowych, przetargowych, kosztorysów, projektów i
specyfikacji technicznych z wykorzystaniem produktów Bolix.
Zbieranie informacji o produktach i działaniach konkurencji
Dbanie o wygląd i ekspozycję reklam i produktów Bolix
Prowadzenie spraw organizacyjnych klienta w zakresie sprzedaży produktów
Bolix
Realizacja działań związanych z procesem reklamacji zgodnie z procedurami
Wdrażanie nowych produktów
Przeprowadzanie szkoleń dla klientów i partnerów Bolix S.A.
Skuteczne rozwiązywanie problemów dotyczących kontaktów interpersonalnych i
biznesowych
Czynne angażowanie się w działania firmy
Szkolenia i kursy
Szkolenia:
"Jak Być Managerem Klienta"
"Profesjonalna Prezentacja Handlowa"
„Efektywne działania w działach handlowych język wywierania wpływu”
"Jak Być Managerem Klienta"
"Profesjonalna Prezentacja Handlowa"
„Efektywne działania w działach handlowych język wywierania wpływu”
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
muzyka, gra na gitarze i innych instrumentach, realizacja dźwięku, literatura popularnonaukowa i biograficzna, grafika komputerowa
sport:
pływanie, jazda na rowerze, narciarstwo, wakeboard
sport:
pływanie, jazda na rowerze, narciarstwo, wakeboard