Szymon Fiuk

Dyrektor Handlowy, Alwood Sp. z o.o.
Bielsko-Biała, śląskie

Umiejętności

Łatwość nawiązywania kontaktów komunikatywność Umiejetnośc pracy w zespole i indywidualnej determinacja doświadczenie w przeprowadzanu szkoleń i prezentacji nastawienie na doskonalenie wiedzy i umiejętnośći wysokie poczucie humoru

Języki

angielski
dobry
chorwacki
dobry
rosyjski
podstawowy
słoweński
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Handlowy
Alwood Sp. z o.o.
Przygotowanie i restrukturyzacja segmentu do transformacji w samodzielne

przedsiębiorstwo.

Rekrutacja pracowników w nowym przedsiębiorstwie.

Kierowanie Biurem Handlowym i podległymi pracownikami.

Tworzenie zaplecza handlowego i magazynowego w nowej siedzibie firmy.

Kontynuacja działań we wszystkich wcześniejszych płaszczyznach Marki Alwood

w nowym przedsiębiorstwie.
Yawal S.A.
Manager Marki Alwood
Tworzenie i kalkulacja planów sprzedaży dla całego segmentu.

Monitorowanie i kontrola struktury wszystkich kosztów działu

Samodzielne dysponowanie budżetem segmentu

Zapewnianie jak najwyższej rentowności marki

Planowanie i dokonywanie zakupów

Koordynacja pracy sieci handlowej

Obsługa wszystkich podległych kanałów dystrybucji

- B2B

- Sieć składów franczyzowych

- DIY

Budowanie programów, strategii i działań marketingowych przedsiębiorstwa

Tworzenie i wdrażanie akcji promocyjnych

Współpraca z działem finansowym w zakresie odpowiedniej realizacji planowania

budżetu

Projektowanie i wdrażanie nowych produktów przy stałej współpracy z działem

R&D, prowadzeniu badań, analiz i rozwijanie produktów

Nadzorowanie systemu badań sytuacji rynkowej i przewidywania efektywności

finansowej firmy.

Kontrola stanów magazynowych

Uczestnictwo w naradach w centrali przedsiębiorstwa
Yawal S.A.
Regionalny kierownik sprzedaży marka Alwood – Polska południowa
Opracowywanie i monitorowanie celów w zakresie sprzedaży profili aluminiowych na danym terenie

Przygotowywanie i kontrola planów sprzedaży

Planowanie i odpowiedzialność za realizację budżetu regionu

Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami firmy

Obsługa kluczowych klientów firmy w regionie

Analizowanie działań konkurencji na rynku i rekomendacja zmian w polityce sprzedaży

Opracowywanie raportów i analiz sprzedaży

Budowa i rozwijanie sieci dystrybucji w regionie

Tworzenie sieci dystrybucji franczyzowych składów konsygnacyjnych

Realizacja działań związanych z procesem reklamacji zgodnie z procedurami

Ścisła współpraca z pionem marketingu w zakresie odpowiedniej promocji

produktów i sprzedaży

Reprezentacja firmy na rynku poprzez organizacje szkoleń oraz udział w targach

Aktywizacja działań klientów w zakresie dystrybucji i sprzedaży produktów firmy

Skuteczne rozwiązywanie problemów handlowych i interpersonalnych

Czynne uczestnictwo w działaniach firm
Logo
Doradca Klienta Kluczowego - Polska
Azco Polskie Meble Biurowe
Realizacja planów sprzedaży

Opieka i prowadzenie spraw organizacyjnych stałych klientów

Pozyskiwanie do współpracy pośredniej i bezpośredniej:

- nowych inwestorów (instytucje publiczne i samorządowe, deweloperzy,

prywatni inwestorzy)

- architektów i biur projektowych

- partnerów handlowych – redystrybucja.

Przygotowywanie ofert handlowych, przetargowych

Projektowanie rozwiązań funkcjonalno-przestrzennych na potrzeby inwestora oraz

tworzenie wizualizacji technicznych, wykorzystywanych do rozmów handlowych

Wdrażanie nowych produktów

Przeprowadzanie prezentacji handlowych

Skuteczne rozwiązywanie problemów dotyczących kontaktów interpersonalnych i

biznesowych

Czynne uczestnictwo w działaniach firmy
Bolix S.A. Ocieplenia, Tynki, Farby, Kleje
Kierownik ds. Inwestycji
Realizacja planów sprzedaży

Akwizycja klientów na powierzonym terenie działania, a w szczególności

pozyskiwanie do współpracy pośredniej i bezpośredniej:

- nowych firm wykonawczych

- nowych inwestorów (spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty, administratorzy

budynków użyteczności publicznej, deweloperzy, prywatni inwestorzy)

- architektów i biur projektowych

Przygotowywanie ofert handlowych, przetargowych, kosztorysów, projektów i

specyfikacji technicznych z wykorzystaniem produktów Bolix.

Zbieranie informacji o produktach i działaniach konkurencji

Dbanie o wygląd i ekspozycję reklam i produktów Bolix

Prowadzenie spraw organizacyjnych klienta w zakresie sprzedaży produktów

Bolix

Realizacja działań związanych z procesem reklamacji zgodnie z procedurami

Wdrażanie nowych produktów

Przeprowadzanie szkoleń dla klientów i partnerów Bolix S.A.

Skuteczne rozwiązywanie problemów dotyczących kontaktów interpersonalnych i

biznesowych

Czynne angażowanie się w działania firmy
Bolix S.A. Ocieplenia, Tynki, Farby, Kleje
Doradca Techniczny
świadczenie usług doradztwa technicznego na rzecz klientów
sprzedaż materiałów chemii budowlanej
dbanie o ciągłość zamówień towarów

Szkolenia i kursy

Szkolenia:
"Jak Być Managerem Klienta"
"Profesjonalna Prezentacja Handlowa"
„Efektywne działania w działach handlowych język wywierania wpływu”

Edukacja

Logo
Gospodarka nieruchomościami - Pośrednictwo w Obrocie Nieruchomościami, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowości i Finansów w Bielsku - Białej
Logo
Filologia Słowiańska, magisterskie
Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Bialej
Logo
Filologia Słowiańska, licencjackie
Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Bialej

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

muzyka, gra na gitarze i innych instrumentach, realizacja dźwięku, literatura popularnonaukowa i biograficzna, grafika komputerowa
sport:
pływanie, jazda na rowerze, narciarstwo, wakeboard