Umiejętności
Analiza danych
Marketing bezpośredni
Google Analytics
Zarządzanie
Analiza rynku
Badania marketingowe
Microsoft Excel
Badania ilościowe
Microsoft Access
E-mail marketing
GAIQ
prowadzenie projektów
Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole oraz w sytuacjach stresowych
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Analityk Rynku
• koordynowanie projektu analizy portfelowej firmy dla wszystkich jej obszarów
• przygotowywanie BDP (Business Development Plan)
• przygotowywanie budżetów
• stałe monitorowanie rynku i wyciąganie wniosków
• przygotowywanie i analizowanie rynków pod kątem akcji sprzedażowych i marketingowych
• przygotowywanie założeń do badań rynku
• analiza portfolio klientów, monitorowanie trendów
• analiza efektywności działań, odchyleń, rentowności
• opracowanie i wdrożenie standardów raportów w ERP dla działów strategicznych firmy
• analiza statystyk serwisów internetowych na podstawie danych z Google Analytics, narzędzi Gemius HeatMap i Gemius Traffic
• uczestnictwo w wielu projektach
• przygotowywanie BDP (Business Development Plan)
• przygotowywanie budżetów
• stałe monitorowanie rynku i wyciąganie wniosków
• przygotowywanie i analizowanie rynków pod kątem akcji sprzedażowych i marketingowych
• przygotowywanie założeń do badań rynku
• analiza portfolio klientów, monitorowanie trendów
• analiza efektywności działań, odchyleń, rentowności
• opracowanie i wdrożenie standardów raportów w ERP dla działów strategicznych firmy
• analiza statystyk serwisów internetowych na podstawie danych z Google Analytics, narzędzi Gemius HeatMap i Gemius Traffic
• uczestnictwo w wielu projektach
Specjalista ds. analiz sprzedaży
- przygotowywanie wszechstronnych analiz dla Zarządu i Menedżerów firmy
- analizy zyskowności sprzedaży
- prognozowanie i planowanie sprzedaży
- analizy stanów magazynowych
- analizy płatności
- analizy reklamacji
- analizy penetracji rynku na podstawie badań marketingowych
- realizacja własnych projektów dotyczących analiz
- analizy zyskowności sprzedaży
- prognozowanie i planowanie sprzedaży
- analizy stanów magazynowych
- analizy płatności
- analizy reklamacji
- analizy penetracji rynku na podstawie badań marketingowych
- realizacja własnych projektów dotyczących analiz
Szkolenia i kursy
• Email Marketing
• Hiszpański na Uniwersytecie Otwartym Uniwersytetu Warszawskiego
• Prognozowanie i planowanie sprzedaży
• Zarządzanie czasem
• Efektywna komunikacja
• Business English
• Tworzenie stron WWW
• Visual Basic for Aplication
• Informatyczne Systemy Zarządzania
• Tworzenie zapytań w SAP BW - Query Designer
• Access – projektowanie i zarzadzanie bazami danych
• Hiszpański na Uniwersytecie Otwartym Uniwersytetu Warszawskiego
• Prognozowanie i planowanie sprzedaży
• Zarządzanie czasem
• Efektywna komunikacja
• Business English
• Tworzenie stron WWW
• Visual Basic for Aplication
• Informatyczne Systemy Zarządzania
• Tworzenie zapytań w SAP BW - Query Designer
• Access – projektowanie i zarzadzanie bazami danych
Edukacja
Zainteresowania
● curling (8 miejsce w Mistrzostwach Polski Kobiet, Warszawa 2015)
● turystyka górska
● rower
● tenis
● turystyka górska
● rower
● tenis
Inne
● pakiet MS Office
● SAP R3
● SAP BW
● SAP CRM
● Google Analytics
● GAIQ
● Tableau
● SAP R3
● SAP BW
● SAP CRM
● Google Analytics
● GAIQ
● Tableau
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Fotografowanie w podróży
Jak robić dobre zdjęcia na wakacjach, w czasie wyprawy i wszędzie tam gdzie dzieją się ciekawe rzeczy. Porady praktyczne i sprzętowe. Pytania i odpowiedzi.
Grupa Miłośników Subaru
Witajcie!
Zapraszam wszystkich miłośników, posiadaczy, potencjalnych posiadaczy Subaraków. Nie chodzi mi tu tylko i wyłącznie o Imprezę. Istnieją przecież Foresterki, Legacy, Outbacki, Baja
Loter.pl fani tanich przelotów
Grupa zrzesza fanów tanich przelotów, a zarazem fanów portalu Loter.pl. Wymiana newsów o najlepszych promocjach lotniczych, dyskusje o lataniu... Inspirujmy się nawzajem do super-tanich podróży!
Marketing w sieci
Promocja firmy, organizacji, idei lub strony internetowej poprzez szeroko pojęte narzędzia internetowe
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.