Sebastian Margalski

Naczelnik wydziału informacji i promocji Głównego Urzędu Miar
Warszawa, mazowieckie

Join GoldenLine and view full profile of this user

View full profile

Skills

Advertising B2B B2B Marketing Business Business Development Business strategy Copyright Developments Editing Entrepreneurship Family Business Information Technology Internal Communications Management Marketing Marketing Communications Marketing strategy Negotiations New Business Development Project Management Public Relations Publications Production Sales Social Media Social Media Marketing Strategy Technology Web Design People Management Computer-aided design Photoshop CS6 Planowanie rozwoju Strategia Marketingowa B2B

Languages

English
intermediate
Russian
intermediate
German
beginner

Experience

Główny Urząd Miar
Naczelnik Wydziału
koordynuje i nadzoruje zadania związane z funkcjonowaniem Wydziału
koordynuje prace związane z realizacją działań informacyjnych służących promocji metrologii i probiernictwa
koordynuje udostępnianie informacji publicznej
koordynuje prace związane z wydawaniem publikacji
koordynuje w Urzędzie obowiązki wynikające z ustawy Prawo prasowe
koordynuje działania związane z organizowaniem wydarzeń w Urzędzie lub z udziałem Urzędu
koordynuje sprawy związane z historycznymi zbiorami metrologicznymi i probierczymi w Urzędzie, w tym współpracuje z muzeami
koordynuje sprawy związane z prowadzeniem biblioteki technicznej Urzędu
Inicjatywa Firm Rodzinnych
Dyrektor wykonawczy / członek zarządu
Prowadzenie i reprezentowanie pierwszej i największej organizacji zrzeszającej firmy rodzinne. Reprezentowanie organizacji w mediach (wystąpienia medialne), koordynacja pracy biura, pozyskiwanie partnerów biznesowych, kreowanie nowych projektów, szczególnie w obszarach innowacji, współpraca z koalicjantami na rzecz profesjonalizacji biznesów rodzinnych, w tym transferu wiedzy i innowacji. Koordynacja rozwoju w regionach.
Leverage
Ekspert
Ekspert w obszarze analiz informatycznych, strategii marketingu.
Fundacja POMIĘDZY
Członek Rady Programowej Fundacji
funkcja społeczna
Logo
właściciel
margalski.pl
Wspieranie partnerów biznesowych w obszarze: marketingu online, strategii marki, rozwoju biznesu. Więcej na www.margalski.pl
CONIVEO
Dyrektor ds. rozwoju
Współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju, wprowadzanie nowych produktów oraz usług na rynek, współtworzenie i wdrażanie systemu logistyki dostaw, magazy- nowania, wprowadzanie regulaminów i standardów wewnętrznych, bieżące uspraw- nianie procesów administracyjnych, sprzedaży (koordynacja pracowników), obsługi klienta, serwisu i marketingu. Wyniki: 20% wzrost obrotów co roku przy zachowanej kilkunastoprocentowej marży. Budżet roczny ok. 8 500 000 zł.
Fundacja Firmy Rodzinne
członek zarządu, współfundator
1. wspieranie wszelkich działań mających na celu rozpowszechnianie
w społeczeństwie, a w szczególności wśród konsumentów i przedsiębiorców wiedzy dotyczącej organizacji oraz zakresu działalności gospodarczej prowadzonej przez przedsiębiorców zorganizowanych jako firmy rodzinne;
2. organizowanie i wspieranie wszelkich form działalności, w szczególności prowadzonej przez firmy rodzinne, mającej na celu rozpowszechnianie wiedzy z zakresu przedsiębiorczości, ekonomii, prawa, wzmacniania gospodarczej świadomości społecznej, promowania standardów etycznych, jak również innych działań zmierzających do zwiększania rozwoju gospodarczego, a w szczególności konkurencyjności gospodarki;
3. działalność na rzecz integracji firm rodzinnych, ich dobrodziejów i sympatyków;
4. propagowanie idei wolności gospodarczej oraz idei przedsiębiorczości rodzinnej;
5. działalność na rzecz integracji europejskiej oraz rozwijania kontaktów i współpracy między społeczeństwami.
6. działalność na rzecz propagowania równości płci.
Logo
Sekretarz Generalny - członek zarządu
Stowarzyszenie Inicjatywa Firm Rodzinnych
Współtworzenie i propagowanie pierwszej w kraju i obecnie największej organizacji społecznej skierowanej do firm rodzinnych. Promocja tematyki, uczestnictwo w wydarzeniach tematycznych, udzielanie wywiadów, prowadzenie operacyjne organizacji, sprawy członkowskie. Koordynacja pracy stowarzyszenia.
Logo
szef IT, specjalista od zadań specjalnych
Program wsparcia firm rodzinnych - Inicjatywa Firm Rodzinnych
opieka nad powodzeniem projektu www.firmyrodzinne.eu
Inicjatywa Firm Rodzinnych
Sekretarz stowarzyszenia
Obsługa administracyjna i reprezentacja wewnątrz i na zewnątrz stowarzyszenia reprezentującego firmy rodzinne.
AutoR KSI
Specjalista ds Marketingu i PR
jak to w niewielkiej firmie rodzinnej bywa - zakres obowiązków nieograniczony!
Mieczysław T.
Mieczysław T. · cooperator
added
Współpracowałem z Sebastianem w czasie kiedy pracował dla firmy Autor. Od pierwszego spotkania wiedziałem, że jest to człowiek którego działania przynoszą efekt. Dał się poznać jako otwarty, twórczy i niezwykle komunikatywny człowiek. W branży, w której działaliśmy, wszelkie działania niestandardowe, a niosące istotną wartość są bardzo poszukiwane. Jeśli potrzebujesz kogoś kto z rozwagą podejmie się trudnych wyzwań, Sebastian to współpracownik, którego powinieneś mieć w zespole.

Z pełnym przekonaniem rekomenduję Sebastiana do każdej organizacji.
WPG S.A.
Specjalista ds Marketingu / asystent geodety

Trainings and courses

Uczestnictwo w szkoleniach tworzenia i wdrażania strategii biznesu (MDDP), optymalizacji procesów biznesowych, systemów
motywacyjnych, cyklu szkoleń w ramach projektu Firmy Rodzinne (strategia, negocjacje, komunikacja w firmach
rodzinnych etc.), Helmut Glaser - Jak każda próba motywowania zabija motywację (2012), Negocjacje i Obsługa Klienta
(2011), Crunch Time: Brian Tracy: Warszawa 2009 + audiobooki, szkolenia google dla agencji, warsztaty i szkolenia google
adwords zaawansowane - 2009, 2010; bieżące szkolenia handlowe, marketingowe (2006-2007), z zakresu Prawa Zamówień
Publicznych (2005), uczestnictwo w seminariach TQM prof. A.Blikle (od 2007) i in.

Education

Logo
XX Szkoła Liderów Społeczeństwa Obywatelskiego, średnie
Szkoła Liderów
Logo
strategia reklamy i public relations, studia podyplomowe
Warszawska Szkoła Reklamy
Logo
Geografia, magisterskie
Akademia Pomorska w Słupsku

Specialities

Office administration
Office management and administration
Research and development
Research and development management
It - Software development
IT Management

Hobby

czynne wspieranie społecznych organizacji pozarządowych, czynny wypoczynek, japońskie sztuki walki (kendo), numizmatyka, motoryzacja, filmowanie, fotografia i wiele innych

Organizations

Ashoka Poland: http://poland.ashoka.org/
Inicjatywa Firm Rodzinnych; www.firmyrodzinne.pl
Fundacja im. Piotra Janowskiego www.piotr-janowski.pl
Fundacja Pomiędzy http://www.pomiedzy.org/fundacja/rada-kreatywna
Stowarzyszenie Mieszkańców ulicy Smolnej;

Other

więcej www.margalski.pl

Groups

ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Analiza biznesowa jak zobaczyć i zrozumieć dane
Analiza biznesowa jak zobaczyć i zrozumieć dane
Celem grupy jest łączenie się osób zainteresowanych tematyką analizy biznesowej.
Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Bank Czasu
Bank Czasu
Grupa gromadząca ludzi chcących pomagać innym.Nie jest to pomoc bezinteresowana.Za to,ze my przez godzinę uczymy kogoś np. języka obcego,śpiewania,dykcji,tańca,...ktoś otrzymujący od nas usługę rewanż
Barter
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Blue Ocean Strategy
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Business Monday na Foksal
Business Monday na Foksal
Kontaktownia przedsiębiorców
CAD/CAM/CAE
CAD/CAM/CAE
Zastosowanie infromatyki w budowie, projektowaniu, obsłudze maszyn. rysunek techniczny.
CAD (Computer Aided Design)
CAD (Computer Aided Design)
Grupa dla projektantów CAD
Change Management. Zarządzanie Zmianą.
Change Management. Zarządzanie Zmianą.
Zmiana to projekt. Złożoność zmiany i otoczenia. Transformacje. Partycypacyjne zarządzanie. Wsparcie, praca grupowa,facylitacja. Zaangażowanie interesariuszy, opór przed zamianami, od czego zależy suk
Darmowe ebooki
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..