Przemek Słowik

Team Leader at Customer Service Department at home.pl S.A
Szczecin, zagranica

Umiejętności

Zarządzanie klientami CEX Cold Calling CRM Sprzedaż bezpośrednia Przywództwo Zarządzanie New Business Development Rekrutacja Sales Zarządzanie Sprzedażą Przywództwo w zespole Zarządzanie czasem Zarządzanie zespołem Obsługa klienta

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

home.pl
Team Manager at Customer Service Department
Sunrise Finance
Sales Department Manager
- Zarządzanie działem sprzedaży usług finansowych w call center (50 osób)
- Planowanie i realizacja sprzedaży
- Rekrutacja pracowników do zespołu
- Szkolenia sprzedażowe
- Zaprojektowanie i obsługa firmowego systemu CRM
- Dbanie o rozwój oraz motywacje zarówno grupy jak i poszczególnych członków zespołu sprzedażowego
- Analiza danych oraz raportowanie wyników i podjętych działań do przełożonych
- Praca wykonywana w języku angielskim
Anna Jańczak
Anna Jańczak · podwładny
wystawiono
Przemysław is a great professional. He focuses on tasks, but never forgets about people who create projects with him. His positive attitude and wide knowledge make him not only a good employee but also a great leader.
He is very people-oriented, checks employees' needs and helps them to develop their skills. Przemysław has a great analytical background and is very creative. He is advanced in communication skills. I strongly recommend Przemysław !
Sunrise Finance
Sales Consultant
Logo
Night Shift Manager
Fresh Boost
- Leading a team of 3-5 people
- Planning the most efficient delivery routes
- Control of loading, delivery and unloading of goods
- Sales analysis
- Training new employees
Logo
Sales Representative
PWN - Polish Scientific Publishers (WN PWN S.A.)
- Acquisition of new customers and retention of existing ones
- Promotional activities in schools, bookstores and educational centers
- Organization and substantive service of converences, seminars, trade fairs and training
- Realization of sales plans
- Handling company's CRM
Logo
Junior Sales Representative
Bizquip Limited

Edukacja

Logo
Public Relations, magisterskie
Uniwersytet Szczecinski
Logo
Social Sciences, inżynierskie
Uniwersytet Szczecinski

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą