Starszy Menedżer Sprzedaży, - oferta pracy - GoldenLine.plJeronimo Martins - Starszy Menedżer Sprzedaży

Oferta archiwalna

Starszy Menedżer Sprzedaży

Region: lubuskie

Opis zadań:

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za zarządzanie efektywnością podległych sklepów (praca w obszarze części jednego z wymienionych województw Polski zachodniej: zachodnio-pomorskie, wielkopolskie, lubuskie, dolnośląskie, opolskie) oraz zarządzanie zespołem. Do zadań należeć będzie m.in.:

  • opracowanie długo i krótko terminowych planów sprzedażowych zgodnie ze strategią firmy, oczekiwaniami klientów oraz dostępnymi raportami wraz z wiedzą o lokalnym rynku,
  • odpowiedzialność za realizację celów firmy w zakresie realizacji budżetu sprzedaży, optymalizowania kosztów operacyjnych (w tym analiza wskaźników personalnych), minimalizowanie strat,
  • opracowanie oraz wdrażanie działań aktywizujących, usprawniających pracę obszaru sprzedaży,
  • zapewnienie kompletnej i prawidłowej struktury personelu podległych sklepów, uczestniczenie w procesach oceny i rozwoju pracowników oraz promowanie awansów wewnętrznych,
  • ścisła współpraca z działami marketingu operacyjnego, zarządzania powierzchnią sprzedaży, zarządzania efektywnością sklepów,
  • współpraca z lokalnym centrum dystrybucyjnym przy optymalizacji harmonogramów dostaw,
  • stałe podróże służbowe w ramach powierzonego obszaru Polski np. spotkania w biurze regionu, wizytacje sklepów w podległym regionie.

Nasze wymagania:

  • min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą - mile widziana branża FMCG,
  • min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • umiejętność analizy dużej ilości danych,
  • silna orientacja na realizację wyznaczonych celów - wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • zdolności menedżerskie i negocjacyjne,
  • zdolność planowania strategicznego, umiejętność pracy koncepcyjnej i operacyjnej,
  • doskonałe umiejętności  komunikacyjne,
  • wysoka efektywność  - zdolność prowadzenia wielu projektów i działań jednocześnie,
  • postawa proaktywna i dynamizm  w działaniu,
  • znajomość języka angielskiego,
  • prawo jazdy kategorii B - gotowość do bardzo częstych podróży na dużym obszarze.

Oferujemy:

  • samodzielne stanowisko z dużym zakresem odpowiedzialności 
  • w dynamicznej firmie będącej liderem w branży FMCG,
  • zarządzanie zespołem bezpośrednio raportujących kierowników,
  • realny wpływ na działania biznesu,
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
  • dostęp do bogatego pakietu świadczeń socjalnych,
  • niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon,
  • auto służbowe z możliwością prywatnego użytkowania (klasa D)
  • ubezpieczenie na życie oraz prywatny pakiet ubezpieczenia medycznego.

Aplikuj teraz

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zmianami).”

Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.

WIĘCEJ NA KARIERAWJM.PL

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2720 sklepów w ponad tysiącu miejscowości.

Firma zatrudnia w Polsce ponad 60 tys. pracowników