Specjalista/ka ds. obsługi klienta, Kraków, Poland - oferta pracy - GoldenLine.plTrenkwalder - Specjalista/ka ds. obsługi klienta

Oferta archiwalna

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla jednego z naszych klientów - firmy handlowej zajmującej się sprzedażą precyzyjnych narzędzi dla przemysłu obróbki skrawaniem, poszukujemy:

Specjalista/ka ds. obsługi klienta

Work place: Kraków, Poland

Region:Małopolskie

Numer ref.: a0t4H00000knqvqQAA

Zakres obowiązków:
  • przyjmowanie i realizacja zamówień od klientów,
  • monitorowanie poprawności stosowania procedur sprzedażowych,
  • nadzór nad poziomem serwisu w procesie obsługi zamówień,
  • administracja obiegiem dokumentów
  • wykonywanie operacji w korporacyjnym systemie SAP.
Wymagania:
  • wykształcenie techniczne,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. A2/B1),
  • doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i rozwiązywaniu problemów technicznych,
  • dobra znajomość MS Excel (SAP będzie atutem),
  • umiejętność sporządzania raportów, zestawień,
  • dbałość o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta.
Oferujemy:
  • stałą pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • umowę o pracę na pełen etat,
  • liczne szkolenia,
  • samodzielność na stanowisku pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę w warunkach partnerstwa i koleżeństwa,
  • brak rotacji w zespole.

Osoby zainteresowane prosimy o kandydowanie klikając w przycisk aplikowania.

Apply now

www.trenkwalder.pl