Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy mającej swoje centrum biznesowe w Katowicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalisty ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim
Zakres obowiązków:
- rejestracja zgłoszeń serwisowych od klientów niemieckojęzycznych związanych z użytkowaniem sprzętu komputerowego i oprogramowania
- diagnoza problemów i ich porządkowanie według stopnia ważności
- rozwiązywanie pojawiających się trudności związanych z codzienną pracą klientów zgłaszanych poprzez kontakt telefoniczny, mailowy lub chat
- współpraca ze specjalistami drugiej linii wsparcia
- codzienna praca w języku niemieckim oraz angielskim
WYMAGANIAWymagania:
- biegła znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego (B2/C1)
- umiejętność analitycznego myślenia
- doświadczenie w obsłudze klienta będzie traktowane jako plus
- łatwość nawiązywania kontaktu z ludźmi
- chęć rozwoju w obszarze IT
- gotowość do pracy w trybie zmianowym
KORZYŚCIKorzyści:
- umowa o pracę
- praca w międzynarodowym, stabilnym środowisku
- pakiet benefitów pozapłacowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".