- Obsługa połączeń przychodzących oraz mailowe wsparcie klientów niemieckojęzycznych,
- Rejestrowanie zgłoszeń w systemie oraz aktualizacja statusu zamówień i płatności,
- Zarządzanie reklamacje,
- Pomoc techniczna.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min. C1,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Gotowości do pracy w systemie zmianowym,
- Chęć do nauki.
- PRACA OD ZARAZ
- Praca zdalna lub hybrydowa z Poznania
- Umowa o pracę
- Infolinia jest czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00 (8h dziennie/40h tygodniowo)
- Wymagana jest dostępność na dwie zmiany (9:00-17:00 oraz 13:00-21:00)
- Szkolenie odbywa się w Poznaniu oraz zdalnie(tydzień szkolenia wraz z noclegiem!)
- Benefity do wyboru: opieka medyczna lub karta sportowa i dodatkowo bonus poleceniowy
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Please add the following clause to your CV and cover letter:
"I consent to the processing of my personal data contained in my job offer for the needs of the recruitment process (in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data, Journal of Laws No. 133 item 883)".