Specjalista ds. Wsparcia i Monitoringu Systemów IT
Około 70 serwisów internetowych, 4 tytuły prasowe, 20 aplikacji mobilnych, 4 stacje radiowe, 52 nowoczesne kina i wiele innych - pomóż nam tworzyć najbardziej rozpoznawalne marki w kraju. Dołącz do nas!
Nasze oczekiwania
znajomość systemu operacyjnego Windows i pakietu Office365,
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
chęć niesienia pomocy,
odpowiedzialność i samodzielność,
otwartość na pracę w systemie zmianowym: 24 godzinnym / rok,
nastawienie na rozwój i awans wewnętrzny.
Twoje zadania
przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników biznesowych oraz rozwiązywanie ich według procedur i instrukcji,
monitorowanie działania aplikacji i systemów IT, rozwiązywanie alertów zgodnie z procedurami,
dbanie o wysoką jakość obsługi użytkowników,
bliska współpraca z działami: bezpośredniego Wsparcia Użytkownika i DevOps.
Oferujmy
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
pracę w trybie hybrydowym,
pakiet benefitów (pakiet medyczny w Lux Med, przedpłaconą kartę Edenred, dofinansowanie do karty Multisport, dofinansowanie do wypoczynku, zniżki na nasze produkty),
pracę, która ma znaczenie: działamy jako zespół i wspólnie osiągamy wyznaczone cele.