Skuteczna rekrutacja

Specjalista ds. relacji z Klientem (Client Relationship Management Analyst)

Miasto:

Aplikuj teraz

Praca » Stanowiska » Doradztwo/Konsulting » Specjalista ds. relacji z Klientem (Client Relationship Management Analyst) People Sp. z o.o.

Dla naszego Klienta – międzynarodowej instytucji finansowej, należącej do grupy bankowej, dostarczającej usługi finansowe do ponad 200 milionów klientów, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. relacji z Klientem (Client Relationship Management Analyst)

Dor/30/09/2017/MI

Zadania

  • Zarządzanie relacjami z Klientami oraz partnerami biznesowymi.
  • Tworzenie pozytywnych relacji, poprzez zrozumienie potrzeb Klienta.
  • Koordynacja umów z Klientami.
  • Zarządzanie dokumentacją Klientów.
  • Zbieranie opinie na temat wydajności współpracy oraz o usługach firmy.
  • Udział w działaniach związanych z migracją / konsolidacją.
  • Wspieranie kwestii związanych z outsourcingiem.
  • Wsparcie innych działów.
  • Działania w zakresie planowania biznesowego oraz analizy.
  • Cykliczne Raportowanie do klientów oraz bezpośredniego przełożonego.

Wymagania

  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego.
  • Wyższe wykształcenie.
  • Doświadczenie na stanowiskach związanych z  Administracją i  Bezpieczeństwem Informacji i/lub Obsłudze Klienta.
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami.
  • Komunikatywność.
  • Znajomość programu Excel, SharePoint i PowerPoint.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Zatrudnienie na pełen etat, praca w godz. 8:00 – 16:00.
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie.

Prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku "Aplikuj".

Aplikuj

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

People sp. z o. o. (agencja zatrudnienia nr 403).