Oferta archiwalna
Zobacz aktualne oferty pracy
Zadania:
►—Bieżąca weryfikacja zgodności zapisów umów serwisowych z warunkami kontraktu, zawartego pomiędzy PESA a Klientem
►—Wystawienie reklamacji do dostawcy (usługodawcy) na usuniecie zgłoszenia reklamacyjnego,
►—Realizacja zadań w zakresie negocjacji i szacowania kosztów poniesionych z tytułu niezasadnej reklamacji jakościowej
►—Rejestracja czasu usunięcia usterki oraz kosztów z tego tytułu powstałych celem wyegzekwowania noty karnej do dostawcy
►—Rejestracja zleceń w systemie IFS (zlecenia przeglądowe, gwarancyjne, zgłoszenia serwisowe, modernizacje)
►—Prowadzenie postępowania reklamacyjnego do dostawców i usługodawców:
►—kontakt z dostawcami,
►—kompletacja dokumentów,
►—ustalanie terminów,
►—nadzór nad realizacją
►—Prowadzenie analiz z prowadzonych postępowań,
Wymagania:
►—wykształcenie wyższe,
►—komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1),
►—bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
►—umiejętności zarządzania czasem oraz ustalania priorytetów,
►—gotowość do wyjazdów służbowych
OFERUJEMY:
►—pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
►—system premiowy związany z osiąganymi wynikami,
►—możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
►—system szkoleń zgodny ze stanowiskiem.
Osoby zainteresowane niniejszą ofertą prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem przycisku Aplikuj.
W tytule maila prosimy o zamieszczenie nazwy stanowiska
Specjalista ds. realizacji umów serwisowych i reklamacji
Prosimy o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)".
Kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami!