Archive offer
View current job offers
Sklepy Komfort S.A. - to miejsce, gdzie od ponad ćwierć wieku, w 160 sklepach kreujemy świat wnętrzarski zgodnie z najnowszymi trendami. Naszym priorytetem jest podążanie za potrzebami klientów, dlatego chcemy być w Waszych domach kompleksowo. Wdrażamy nowe rozwiązania - poszerzając asortyment o drzwi, wyposażenie łazienek, kuchni oraz dodatki aranżacyjne - tak, by tworzyć wyjątkowe wnętrza.
Miejsce pracy: Łódź
Chcemy zaoferować Ci stanowisko, w którym będziesz odpowiadać za:
• Codzienny kontakt z klientem sklepu internetowego (telefon, chat, email)
• Obsługę zapytań związanych z ofertą lub zamówieniami
• Doradztwo w wyborze produktów
• Realizację zamówień online w systemie internetowym (wysyłka, rozliczenia, logistyka)
• Koordynowanie prawidłowego przebiegu procesu zamawiania i dostarczenia towaru do klienta
• Udział w procesie optymalizacji i ulepszania systemu CRM
Podejmij wyzwanie, jeśli masz:
• Min. rocznego doświadczenia związanego z obsługą klienta (połączenia przychodzące)
• Doświadczenie w pracy z system CRM będzie dodatkowym atutem
• Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office w szczególności Excel
• Znajomości zasad gramatyki i ortografii języka polskiego
• Bardzo dobrej organizacji własnego czasu pracy
• Komunikatywności, otwartości
Mamy dla Ciebie:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Kartę Sportową oraz Opiekę Medyczną - na preferencyjnych warunkach
• Rabat pracowniczy 20% - na produkty z naszej oferty
• Udział w eventach - jak np. Bussiness Run
• Bony świąteczne