Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim, Bytom - oferta pracy - GoldenLine.plManpowerGroup Sp. z o.o. - Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

Oferta archiwalna

Grafika górna

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim i angielskim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim
Miejsce pracy: Bytom | Numer ref. FRA/037/IDŁ

OFERTA:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio z naszym Klientem
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych
  • Praca na miejscu w Sosnowcu
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę z nowoczesnymi systemami
  • Szkolenie wdrożeniowe
  • Premia Roczna
  • Benefity pozapłacowe:
  • Opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Karta członkowska do siłowni
  • ZFŚS

WYMAGANIA:

  • Zaawansowana znajomość języka francuskiego
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętności komunikacyjne
  • Mile widziane doświadczenie w działa obsługi klienta, logistyki
  • Mile widziana znajomość systemu SAP, lub /i Oracle

ZADANIA:

  • Kontakt z klientem (telefon, e-mail) i innymi działami firmy
  • Wprowadzanie zamówień do systemu
  • Koordynacja wysyłki do klienta
  • Obsługa zapytań ofertowych oraz zamówień dla przydzielonych klientów
  • Efektywna komunikacja przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych narzędzi
  • Koordynacja działań mających na celu realizację zamówień klienta zgodnie z jego oczekiwania co do ilości i terminów
  • Wsparcie przy podejmowaniu działań korygujących w przypadku reklamacji klienta

Oferta dotyczy pracy stałej. Miejsce pracy Sosnowiec. Nr ref. FRA/037/IDŁ

Grafika dolna