Oferta archiwalna
Zobacz aktualne oferty pracy
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Zadania:
• Obsługa i kontakt z klientami z krajów niemieckojęzycznych
• Zarządzanie zgłoszeniami przychodzącymi z różnych źródeł
• Analizowanie i wprowadzanie zgłoszeń do systemu komputerowego
• Rozwiązywanie problemów i wsparcie klientów z branży turystycznej
Wymagania:
• Znajomość języka niemieckiego min. B1
• Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
• Sprawna obsługa komputera
• Umiejętność szybkiego uczenia się
• Zaangażowanie i gotowość do pracy
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta, najlepiej branża turystyczna
Oferujemy :
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie (umowa na czas nieokreślony po okresie próbnym)
• Konkurencyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
• Atrakcyjne Benefity do wyboru w tym m. in. prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, bilety do kina, bony paliwowe, bony do różnych sklepów (IKEA, MediaMarkt, Sephora, Smyk, Empik, Tesco, itp.)
• Elastyczne godziny pracy (możliwość pracy na 3/4 i 1/2 etatu);
• Szeroki wachlarz szkoleń wewnętrznych (w tym kursy językowe);
• Owoce dla całego zespołu w każdy poniedziałek
• Spotkania i wyjazdy integracyjne