Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego, Tomaszów Mazowiecki, Radomsko, Sieradz, Bełchatów, Piotrków Try - oferta pracy - GoldenLine.plOferta - Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

Miejsce pracy: Tomaszów Mazowiecki, Radomsko, Sieradz, Bełchatów, Piotrków Trybunalski

Region: łódzkie

Elastyczne godziny pracy

Wysoka Pensja

Umowa o pracę

Darmowy transport

Międzynarodowa Firma

Rozwój Kariery

Agencja Zatrudnienia KS Service S.A. - numer certyfikatu KRAZ 23286 - wspiera procesy rekrutacyjne Pracodawców z Polski, Niemiec oraz Belgii. Nasz zespół z pasją podejmuje wyzwania w poszukiwaniu pracowników z różnorodnych branż na stanowiska niższego, średniego oraz wyższego szczebla.

Nasza Agencja zajmuje się wsparciem firm zewnętrznych w zakresie poszukiwania i zatrudnienia pracowników na stanowiska każdego szczebla. Świadczymy usługi zarówno z zakresu pracy tymczasowej (zatrudnienie pracowników za pośrednictwem Agencji z pełną obsługą kadrowo-płacową) oraz rekrutacji stałych. Możemy pochwalić się wieloletnim doświadczeniem i sukcesami we współpracy z firmami produkcyjnymi oraz logistycznymi.

W związku z dalszym rozwojem naszej agencji w Dziale Handlowym otwieramy nowy wakat dla Specjalisty ds. Obsługi Klienta Biznesowego.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenia w pracy na stanowisku sprzedawcy usług lub pokrewnym
  • znajomości łódzkiego rynku pracy
  • umiejętności budowania długotrwałych relacji biznesowych
  • umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych, rozwiniętych zdolności interpersonalnych oraz otwartości na komunikację
  • doświadczenie w sprzedaży usług HR będzie stanowiło duży atut, ale nie jest przez nas wymagane!

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • stabilność zatrudnienia - chcielibyśmy nawiązać długotrwałą współpracę
  • możliwość wynegocjowania wysokości wynagrodzenia - daj znać, ile chciałbyś/chciałabyś zarabiać
  • pracę w systemie home office dla osoby spoza Łodzi, w której mieści się jeden z naszych oddziałów
  • samochód służbowy i kartę paliwową dla usprawienia współpracy z kontrahentami
  • niezbędny sprzęt do pracy

UWAGA! Mimo specyfiki działalności agencji zatrudnienia, ze względu na zatrudnienie w strukturach wewnętrznych, zapewniamy standardową umowę o pracę lub kontrakt B2B

Do zadań Specjalisty będzie należało:

  • pozyskiwanie, obsługa i sprzedaż usług HR nowym kontrahentom
  • przygotowywanie i przedstawianie ofert oraz kontraktów klientom agencji
  • obsługa bieżących kontraktów
  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami naszej agencji
  • wyjaśnianie spraw związanych z warunkami zawieranych umów

Jeśli nadal się zastanawiasz i masz wątpliwości, czy zaaplikować, skontaktuj się z Agatą, która odpowie na Twoje pytania: 504 862 868

Oferta Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego - praca zdalna spełnia Twoje oczekiwania? Na co czekasz?