Oferta archiwalna
Zobacz aktualne oferty pracy
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
Twoje zadania:
· Udział w tworzeniu strategii CRM w zakresie kreowania i prowadzenia programów lojalnościowych, kampanii sprzedażowych i wydarzeń,
· Planowanie i realizacja akcji promocyjnych dla Klientów EURO w zależności od profilu Klienta,
· Inicjowanie i realizacja zadań związanych z pozyskiwaniem danych kontaktowych i zgód na komunikację marketingową od klientów oraz motywowaniem klientów do rejestracji zakupów,
· Dbałość o aktualizację regulaminu sklepów i zgodność prowadzonych działań, z przepisami prawa, w tym w szczególności z przepisami regulującymi pozyskanie i przetwarzanie danych osobowych oraz komunikację marketingową z Klientami,
· Monitorowanie i raportowanie zrealizowanych akcji oraz przygotowanie rekomendacji celem zwiększenia efektywności prowadzonych działań,
· Rozwój i udoskonalanie usług oferowanych klientom,
· Zarządzanie i budowanie segmentów klientów,
· Podejmowanie działań mających na celu zwiększenie efektywności pracy Doradców.
Nasze Oczekiwania:
· Co najmniej 2-latnie doświadczenia na stanowisku związanym z marketingiem bezpośrednim, marketingiem internetowym, handlem detalicznym,
· Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z marketingiem lub Psychologia / Socjologia,
· Znajomość Google Analytics na poziomie podstawowym,
· Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
· Znajomość zagadnień związanych z programami lojalnościowymi,
· Dobra znajomość języka angielskiego,
· Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i umiejętności wyciągania trafnych wniosków,
· Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność pracy w zespole,
· Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne (budowanie relacji).
Oferujemy:
· Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o silnej pozycji rynkowej,
· Pakiet benefitów (kartę sportową, bezpłatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie),
· Pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole,
· Przestrzeń do samodzielnego działania i podejmowania inicjatywy.