T-Mobile to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy!
Ty też? Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!
Zakres odpowiedzialności
- Sporządzanie raportów i analiz, planowanie harmonogramów i planów pracy
- Proaktywnie poszukiwanie możliwości zwiększania efektywności procesów i zadań realizowanych przez Departament Obsługi Klienta
- Opracowywanie i wdrażanie narzędzi usprawniających pracę Departamentu Obsługi Klienta
Profil kandydata
- Dobra znajomość metod analitycznych oraz zagadnień z zakresu analizy i statystycznej obróbki danych
- Umiejętność efektywnego raportowania, analizowania danych, wyciągania wniosków i udzielania rekomendacji
- Dobra znajomość obsługi MS Excel, MS Access
- Mile widziana znajomość SQL, VBA, oraz języka angielskiego w mowie i piśmie
- Wykształcenie, preferowane kierunki: statystyka, ekonometria, matematyka, informatyka lub pokrewne
- Umiejętność realizacji zadań samodzielnie, pracy w zespole i pracy pod presją czasu
- Postawa zorientowana na osiąganie wyników oraz proaktywne poszukiwanie nowych rozwiązań
- Mile widziane doświadczenie w pracy w ramach jednostki obsługi Klienta, front line lub back office
- Mile widziana znajomość zagadnień prawa pracy pod kątem planowania harmonogramów
Aplikuj teraz
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zmianami).”
Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.