Opiekun Klienta w Placówce Bankowej, Łódź - oferta pracy - GoldenLine.pl Millenium - Opiekun Klienta w Placówce Bankowej

Opiekun Klienta w Placówce Bankowej

Added: 10.02.2020

City/town: Łódź

Province: łódzkie

Apply now

Dołącz do nas jako:

Opiekun Klienta w Placówce Bankowej

Miejsce pracy: Łódź

Numer ref.: GL/DK/Łódź

Bank Millennium to rozpoznawalna marka i jedna z najnowocześniejszych instytucji finansowych w Polsce. To także wyjątkowi ludzie, dla których praca to coś więcej niż tylko wykonywanie obowiązków.

Naszą pasją jest jakość i innowacyjność, budujemy relacje oparte na zaufaniu. Każdego dnia dbamy o to, w czym jesteśmy najlepsi: o satysfakcję klienta.

Jeśli:

  • lubisz współpracę z klientami
  • chcesz im oferować najwyższej jakości produkty
  • uważasz, że Internet i rozwiązania mobilne zostały stworzone z myślą o takich ludziach jak Ty
  • chcesz pracować z ludźmi pozytywnie nastawionymi do życia
  • marzy Ci się pracodawca, o którym z dumą będziesz opowiadać znajomym
  • chcesz się uczyć i rozwijać, bo tak jak my zawsze mierzysz wyżej

a do tego:

  • jesteś uśmiechnięty, otwarty na ludzi i lubisz pomagać innym
  • umiesz słuchać i trafnie odpowiadać na potrzeby klienta
  • masz minimum średnie wykształcenie oraz choćby krótkie doświadczenie w sprzedaży ( niekoniecznie w bankowości)

nasze placówki są idealnym miejscem pracy dla Ciebie!

Twoje zadania:

  • dopasowanie oferty do potrzeb klientów Banku
  • zarządzanie zespołem sprzedażowym
  • rozwijanie kompetencji pracowników
  • rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klienta
  • zapewnienie najwyższej jakość obsługi
  • dbanie o rozwój placówki i pozyskiwanie nowych Klientów

Oferujemy Ci:

  • umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)
  • program wspierający rodziców „Rodzice na Tak"
  • wysokie premie uzależnione od wyników Twojego Zespołu
  • konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych "Impakt"
  • wszechstronne szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i zarządzania zespołem
  • spotkania integracyjne
  • prywatną opiekę medyczną
  • możliwość awansu w strukturach Banku Millennium
  • dofinansowanie zajęć sportowych i pasji (m.in. kartę Multisport lub bilety do kina)
  • ekwiwalent za używanie samochodu prywatnego do celów służbowych
  • atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
  • telefon komórkowy

P.S. Czy wiesz, że w naszym Banku 90% kadry kierowniczej pionu sprzedaży bankowości detalicznej zaczynało karierę przy obsłudze klienta?

Dołącz do nas!

Aplikuj teraz

Employees reviews

Reliable reviews only
We care about credibility and your trust, therefore we do not allow employers to moderate or remove reviews.

Anonymously, nadal pracuje w Bank Millennium SA
5.0
  • 5.0
    Salary
  • 5.0
    Development opportunities
  • 5.0
    Benefits
  • 5.0
    People
  • 5.0
    Atmosphere
2020.01.14

Zarządzanie zero-jedynkowe bardzo utrudnia życie. Brak przepływu informacji pomiędzy departamentami powoduje zaburzenia w obsłudze klienta, a przy tym jego niezadowolenie. Jeśli ktoś lubi prace w banku serdecznie polecam.

Pros
  • Praca z ludźmi oraz możliwość rozwoju.
Cons
  • Problem z przepływem informacji pomiędzy departamentami to największy minus