Opiekun Klienta w Placówce Bankowej [rekrutacja prowadzona online lub telefonicznie], Gorzów Wielkopolski - oferta pracy - GoldenLine.plMillenium - Opiekun Klienta w Placówce Bankowej [rekrutacja prowadzona online lub telefonicznie]

Oferta archiwalna

Dołącz do nas jako:

Opiekun Klienta w Placówce Bankowej [rekrutacja prowadzona online lub telefonicznie]

Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski

Numer ref.: GL/DK/Gorzów Wlkp

Bank Millennium to rozpoznawalna marka i jedna z najnowocześniejszych instytucji finansowych w Polsce. To także wyjątkowi ludzie, dla których praca to coś więcej niż tylko wykonywanie obowiązków.

Naszą pasją jest jakość i innowacyjność, budujemy relacje oparte na zaufaniu. Każdego dnia dbamy o to, w czym jesteśmy najlepsi: o satysfakcję klienta.

Jeśli:

  • lubisz współpracę z klientami
  • chcesz im oferować najwyższej jakości produkty
  • uważasz, że Internet i rozwiązania mobilne zostały stworzone z myślą o takich ludziach jak Ty
  • chcesz pracować z ludźmi pozytywnie nastawionymi do życia
  • marzy Ci się pracodawca, o którym z dumą będziesz opowiadać znajomym
  • chcesz się uczyć i rozwijać, bo tak jak my zawsze mierzysz wyżej

a do tego:

  • jesteś uśmiechnięty, otwarty na ludzi i lubisz pomagać innym
  • umiesz słuchać i trafnie odpowiadać na potrzeby klienta
  • masz minimum średnie wykształcenie oraz choćby krótkie doświadczenie w sprzedaży ( niekoniecznie w bankowości)

nasze placówki są idealnym miejscem pracy dla Ciebie!

Twoje zadania:

  • dopasowanie oferty do potrzeb klientów Banku
  • zarządzanie zespołem sprzedażowym
  • rozwijanie kompetencji pracowników
  • rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klienta
  • zapewnienie najwyższej jakość obsługi
  • dbanie o rozwój placówki i pozyskiwanie nowych Klientów

Oferujemy Ci:

  • umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)
  • program wspierający rodziców „Rodzice na Tak"
  • wysokie premie uzależnione od wyników Twojego Zespołu
  • konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych "Impakt"
  • wszechstronne szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i zarządzania zespołem
  • spotkania integracyjne
  • prywatną opiekę medyczną
  • możliwość awansu w strukturach Banku Millennium
  • dofinansowanie zajęć sportowych i pasji (m.in. kartę Multisport lub bilety do kina)
  • ekwiwalent za używanie samochodu prywatnego do celów służbowych
  • atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
  • telefon komórkowy

P.S. Czy wiesz, że w naszym Banku 90% kadry kierowniczej pionu sprzedaży bankowości detalicznej zaczynało karierę przy obsłudze klienta?

Dołącz do nas!

Aplikuj teraz