Młodszy Specjalista/Specjalista/Starszy Specjalista, Warszawa - oferta pracy - GoldenLine.plCPPC - Młodszy Specjalista/Specjalista/Starszy Specjalista <br/><span id="uwagiDoStanowiska"><font size="3"> Wydziale Kontroli<br>w Departamencie Systemowym</font></span>

Oferta archiwalna

Centrum Projektów Polska Cyfrowa

poszukuje pracownika na stanowisko 

Młodszy Specjalista/Specjalista/Starszy Specjalista
Wydziale Kontroli
w Departamencie Systemowym

Miejsce pracy: Warszawa

Region: mazowieckie

Numer ref.: 56/2017/DS

Wymiar etatu

  • umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu 

Miejsce wykonywania pracy:

  • ul. Spokojna 13a, 01-044 Warszawa

Główne obowiązki:

  • przeprowadzanie kontroli projektów w miejscu ich realizacji oraz w siedzibie beneficjenta, obejmujących weryfikację prawidłowości i zgodności realizowanych projektów z postanowieniami umowy o dofinansowanie w tym sporządzanie informacji pokontrolnej
    i zaleceń pokontrolnych; 
  • organizacja pracy w zespole kontrolującym i/lub w roli kierownika zespołu kontrolującego (starszy specjalista) oraz monitorowanie wdrożenia zaleceń pokontrolnych;
  • analizowanie, identyfikowanie oraz monitoring nieprawidłowości zgodnie z procedurą informowania o nieprawidłowościach w wykorzystaniu funduszy unijnych; 
  • przekazywanie wyników kontroli do właściwej Instytucji Pośredniczącej dla POIG/Instytucji Zarządzającej dla POIG i POPC/Instytucji Audytowej, sporządzanie planów kontroli projektów na miejscu oraz sprawozdań z realizacji planu kontroli i kontroli doraźnych, sporządzanie sprawozdań z realizacji programu operacyjnego w ramach Departamentu
    oraz we współpracy z komórkami organizacyjnymi CPPC. 

Pozostałe obowiązki:

  • sporządzanie i aktualizacja procedur CPPC w zakresie kontroli, procedury odwoławczej, mechanizmów kontrolnych oraz ścieżki audytu w ramach Departamentu oraz we współpracy z komórkami organizacyjnymi CPPC według właściwości;
  • współpraca z pozostałymi Departamentami CPPC w zakresie przekazywania informacji
    o wynikach kontroli i ustaleniach skutkujących korektą finansową lub niekwalifikowalnością wydatków oraz wymiany informacji dotyczących procesu zarządzania nieprawidłowościami, dokonywanie wpisów do elektronicznych baz danych w zakresie realizowanych zadań; przygotowywanie analiz i zestawień danych dotyczących kontroli i nieprawidłowości;
  • obsługa firm zewnętrznych w zakresie przygotowywania dokumentów, weryfikacji dokumentacji pokontrolnej.

Wymagane niezbędne kwalifikacje:

  • wykształcenie średnie dla młodszego specjalisty;
  • wykształcenie wyższe dla specjalisty i starszego specjalisty;

staż pracy/doświadczenie zawodowe: 

  • co najmniej 12 miesiące dla młodszego specjalisty i specjalisty;
  • co najmniej 24 miesiące dla starszego specjalisty. 

Wymagane umiejętności:

młodszy specjalista

  • umiejętność poprawnego redagowania pism;
  • gotowość do wyjazdów służbowych na terenie kraju;
  • prawo jazdy kat B z doświadczeniem;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • umiejętność dobrej organizacji pracy oraz umiejętność pracy w zespole;
  • inicjatywa i samodzielność;
  • systematyczność, dokładność, terminowość, rzetelność, skrupulatność;
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office;
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • bardzo wysoka kultura osobista.

specjalista / starszy specjalisty

  • znajomość  procedur  związanych  z  wdrażaniem  programów  rozwoju  regionalnego współfinansowanych ze środków Funduszy strukturalnych UE;
  • znajomość zasad wdrażania i dokumentów związanych z wdrażaniem Programów Operacyjnych w perspektywie finansowej 2014-2020, w tym wytycznych do kontroli; 
  • znajomość przepisów Unii Europejskiej w zakresie Funduszy strukturalnych UE,
  • znajomość ksiąg rachunkowych, w tym ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;
  • znajomość zagadnień finansowych w tym weryfikacja śladu rewizyjnego, ewidencji księgowej, umiejętność  weryfikacji polityki  rachunkowości,  obiegu  dokumentów i kontroli dokumentów księgowych oraz inwentaryzacji;
  • bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point);
  • prawo jazdy kat B z doświadczeniem;
  • umiejętność dobrej organizacji pracy i pracy w zespole;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu;
  • gotowość do wyjazdów służbowych na terenie kraju;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • bardzo wysoka kultura osobista.

Wymagania pożądane:

  • ukończenie studiów podyplomowych z zakresu Kontroli i Audytu projektów współfinansowanych ze środków UE oraz pokrewnych, z zakresu projektów unijnych lub Rachunkowości i Finansów;
  • znajomość technologii wykorzystywanych przy budowie infrastruktury teleinformatycznej;
  • znajomość zagadnień związanych z sieciami światłowodowymi oraz dostępem radiowym do internetu;
  • znajomość podstaw budowy systemów informatycznych;
  • znajomość narzędzia Oracle BIEE w zakresie generowania danych; 
  • znajomość KSI SIMIK, SL2014; 
  • doświadczenie w kontakcie z Beneficjentami;
  • umiejętność formułowania wypowiedzi pisemnych urzędowych;
  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.

Wymagane dokumenty:

  • życiorys i list motywacyjny;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do  celów rekrutacji: 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy do realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r., poz. 922, z późn.zm.)”

  • skany dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • skany świadectw pracy; 
  • skany dokumentów potwierdzające wymagane niezbędne kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • skany dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa zatrudnienia w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;
  • skany innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

Termin składania dokumentów: 

  • 27 października 2017 r.

Sposób składania dokumentów:

Drogą elektroniczną za pomocą przycisku "Aplikuj teraz". Tytuł maila: „Oferta pracy 56/2017/DS”.

Inne informacje:

  • w ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail;
  • forma zatrudnienia: umowa o pracę;
  • po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia;
  • metody/techniki, które stosowane będą podczas naboru:
    - weryfikacja formalna ofert (do następnego etapu zaproszeni zostaną wybrani kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne),
    - sprawdzian wiedzy/umiejętności (fakultatywnie),
    - rozmowa kwalifikacyjna (obowiązkowo);
  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu oferty
    a w przypadku dokumentów przesyłanych pocztą – data stempla pocztowego);
  • kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.

Aplikuj teraz