Realizacja projektów technicznych - modernizacyjnych, remontowych oraz usługowych
Opracowywanie planów wykonawczych
Koordynowanie realizacji kontraktów
Prowadzenie dokumentacji projektowej
Opracowywanie raportów z realizacji projektów
Współudział w rozliczaniu projektów oraz przygotowaniu oceny opłacalności powdrożeniowej
Współudział w procesach zakupowych w zakresie dotyczącym realizowanych projektów
Oczekiwania:
Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne
Wiedza z zakresu metodologii zarządzania projektami
Doświadczenie w pracy związanej z realizacją projektów technicznych - minimum 1 rok
Praktyczna umiejętność zarządzania projektem technicznym oraz zespołem projektowym
Dobra znajomość pakietu MS Office, w tym MS Project
Prawo jazdy kat. B
Komunikatywność, umiejętność współpracy zespołowej
Orientacja na cel, inicjatywa i zaangażowanie w rozwiązywanie problemów
Odporność na stres i presję czasu
Dodatkowym atutem będzie:
Znajomość branży telekomunikacyjnej
Doświadczenie w realizacji projektów modernizacyjnych lub remontowych
Znajomość prawa budowlanego oraz zagadnień związanych z ochroną środowiska i promieniowaniem elektromagnetycznym
Certyfikat PM, np. PMI, PRINCE 2, IPMA
Oferujemy:
Ciekawą i pełną wyzwań pracę w prestiżowej i stabilnej firmie, będącej głównym operatorem technicznym naziemnej sieci radiowo-telewizyjnej w Polsce
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo (ok. 10 m-cy)
Atrakcyjny system premiowania
Bogaty pakiet benefitów, w tym między innymi: prywatną opiekę medyczną rozwiązanie home-office program ubezpieczeniowy ze składką inwestycyjną opłacaną przez pracodawcę kartę sportową lub kulturalną bezpłatną naukę języka angielskiego szeroką ofertę szkoleniową dofinansowanie wypoczynku pożyczki na cele mieszkaniowe elastyczne godziny pracy dostęp do aplikacji ’Audiobooki w pracy’ wycieczki, rajdy górskie, spotkania integracyjne