Koordynator serwisu ds. CNC machine, Krakow, Balice, Liszki - oferta pracy - GoldenLine.plRecruit Europe - Koordynator serwisu ds. CNC machine

Oferta archiwalna




Międzynarodowa firma (High-Tech Laser machine), producent maszyn laserowych, poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Koordynator Serwisu - CNC Laser machines. To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. Jeśli posiadasz min. 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku Koordynator Serwisu oraz znajomość angielskiego na co najmniej poziomie dobrym, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko.

Koordynator serwisu ds. CNC machine

Miasto: Krakow, Balice, Liszki

Region: małopolskie

A Service Coordinator uses his or her sales experience and leadership skills to motivate service staff and the agent (the exclusive agent), handle administrative duties, and promote customer satisfaction. The Service Coordinator will support service and coordinate service-related activities.

Job Description

We are looking for a Service Coordinator to provid the efficient service activity by supporting service, coordinating service activities, and maintaining good customer relationships.

The Service Coordinator's responsibilities include supporting service, ensuring order satisfaction, coordinating with other departments, motivating staff, handling administrative duties, and promoting customer satisfaction.

To be a successful Service Coordinator, you should have excellent organizational, administrative, and problem-solving skills. You should also possess strong communication, interpersonal, and customer service skills.

Responsibilities:

  • Helping the activity of the service team and the agent to improve their efficiency and ensuring all Service Representatives and agent provide high-quality service to the customer.
  • Handling the urgent calls, emails, and messages, answering customer queries, informing them of delays, arranging service dispatching dates.
  • Making the service schedule.
  • Handling inquiries email from the customer and agent.
  • File so as to maintain service records, prepare reports for making the invoice, and provide to sales & service support team.
  • Making the document for the customer.
  • Managing the sharing equipment.
  • Negotiation with the customer and agent the reparation, inspection, installation and other things schedule.
  • Negotiation about the cost and schedule with the factory, group companies and the supplier regarding the repairing and etc.
  • Ensuring adherence to laws, regulations, and policies.
  • Other tasks assigned by the Employer.

Wymagania:

  • Wykształcenie techniczne
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację 
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Umiejętność pracy z klientem
  • Umiejętność organizacji i optymalizacji swojego czasu pracy

Aplikuj teraz

Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracydla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".