Jesteśmy jedną z największych firm medialnych w Polsce. Tworzymy portale i projekty internetowe, prasę, radio, kino, reklamę zewnętrzną, wydajemy książki oraz produkujemy i dystrybuujemy filmy. Dołącz do naszego działu sprzedaży Wydawnictwa i odpowiadaj za wsparcie sprzedaży rozwiązań reklamowych na serwisie Wyborcza.pl, w naszych tytułach: dzienniku Gazeta Wyborcza i jego dodatkach (m.in. Co Jest Grane, Duży Format, Wysokie Obcasy) i magazynach (m.in. Wysokie Obcasy Extra, Magazyn Książki) oraz ich internetowych odpowiednikach ale również za sprzedaż rozwiązań reklamowych przy organizacji eventów, konferencji, debat, czy koncertów.
Dołącz do nas i twórz razem z nami najbardziej rozpoznawalne marki w kraju!
Proponujemy Ci:
zatrudnienie w oparciu o wybraną formę współpracy - umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną,
dostęp do pakietu benefitów w atrakcyjnych cenach (pakiet medyczny Lux Med, karta Multisport, ubezpieczenie na życie),
zniżki na produkty firmowe: książki, audiobooki, ebooki, prenumeraty,
kartę pracowniczą do sieci kin Helios i zniżki do teatrów,
przy zatrudnieniu na umowę o pracę: przedpłaconą kartę płatniczą Edenred, podstawowy pakiet medyczny w Grupie Lux Med, dofinansowanie do wypoczynku,
aktualnie pracę w modelu hybrydowym,
możliwość rozpoczęcia kariery w świecie sprzedaży, w jednej z największych firm medialnych w Polsce.
Czym będziesz się zajmować:
umawianiem spotkań handlowych z klientami biznesowymi,
wyszukiwaniem i umawianiem rozmów z nieaktywnymi klientami,
zapewnieniem wysokiego poziomu obsługi klienta,
wsparciem działów sprzedaży w pracach administracyjnych.
Oczekujemy od Ciebie:
dobrej organizacji, samodzielności i umiejętności pracy pod presją czasu,
komunikatywności,
posługiwania się językiem angielskim w stopniu średniozaawansowanym w mowie i piśmie,
wcześniejsze doświadczenie w sprzedaży B2B i/lub umawianiu spotkań biznesowych będzie mile widziane.