Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będą należały m.in.:
Dbanie o wizerunek Rex Concepts BK Poland S.A. m.in. poprzez: egzekwowanie przestrzegania standardów obsługi Klienta, dbanie o czystość w restauracji i ogólne zadowolenia Klienta.
Optymalizacja kosztów poprzez efektywne gospodarowanie zasobami restauracji przy jednoczesnej dbałości o wysoką jakość oferowanych usług.
Rekrutacja i szkolenie pracowników.
Inicjowanie i wdrażanie działań marketingowych, mających na celu zwiększenie sprzedaży.
Dbanie o zachowanie płynności w dostępie niezbędnych do funkcjonowania restauracji produktów i materiałów.
Prowadzenie zmiany i weryfikacja Managerów swojego zespołu z zarządzania zmianami.
Wymagania:
Znajomość branży QSR - warunek konieczny.
1 rok w zarządzaniu zespołem.
Mile widziana praca z rachunkiem zysków i strat.
Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel.
Umiejętność budowania relacji (Pracownicy, Goście).
Samodzielność.
Odporność na stres.
Komunikatywny język angielski będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Miesięczny system premiowania.
Prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach.
Możliwość skorzystania z karnetu sportowego.
Miejsce pracy: ul. Stary Trakt 2A, 32-086 Węgrzce
Rex Concepts BK Poland S.A.
Podziel się
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".