Inżynier Wsparcia Sprzedaży Cisco

Nasze wymagania:

  • 5 lub więcej lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i umiejętności analityczne;
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji i umiejętność budowania relacji i współdziałania w ramach realizacji prowadzonych projektów;
  • Skończone studia w kierunkach Informatyki, Robotyki lub Mechatroniki;
  • Minimalny poziom język angielskiego na poziomie B2.

Co będziesz robić:

  • Brać odpowiedziałność za proces presales i sprzedaży rozwiązań opartych o technologie Cisco;
  • Prowadzić instruktaż i szkolenia użytkowników końcowych z wdrożonych produktów w zakresie bieżącej administracji.
  • Poszukiwać potencjały / szanse w powyższych obszarach, następnie ich realizować  i optymalizować;
  • Dbać o stałe podnoszenie kompetencji i umiejętności pracowników firmy w obszarze technologii IT;
  • Kierować projektami;

Oferujemy dla ciebie:

  • Niezbędne narzędzia pracy oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych;
  • Umowa o prace albo B2B kontrakt;
  • Prywatna opieka medyczna, karta sportowa;
  • Praca w nowoczesnej organizacji.

la naszego klienta poszukujemy specjalistę na stanowsiko Inżynier Wsparcia Sprzedaży Cisco. 

Podziel się

Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

L.M. GROUP POLAND Sp. z o.o.


Piaseczno, mazowieckie

CV jest wymagane


Ogłoszenie nieaktualne