Oferta archiwalna
Zobacz aktualne oferty pracy
EY to międzynarodowa firma świadcząca usługi doradcze w zakresie: audytu, doradztwa podatkowego, biznesowego i transakcyjnego. Zatrudniamy ponad 2900 profesjonalistów w naszych biurach w Warszawie, Łodzi, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku i Wrocławiu. Wszystkie nasze działania są wspierane wiedzą i doświadczeniem ponad 212 000 pracowników z 700 biur w 140 krajach.
Obecnie do zespołu Brand, Marketing & Communication poszukujemy osoby na stanowisko:
Miejsce pracy: Warszawa
The tasks of the person will be management in the area of corporate events, in particularly: organization of the company events, as well as organization or supervision of the company presence to the external events.
The person will directly report to the Marketing and Communication Director while also keep cooperating with the regional team of Brand, Marketing and Communication. As a member of a Brand, Marketing & Communications team the person will help develop and execute an integrated plan of events, and other programs and campaigns to drive go-to-market success for the company and elevating the brand and its reputation internally and externally.
The person will be involved in organization and preparation of key communication projects of the company.
If you are interested in the position please apply via the online form and attach the CV in English.
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zmianami).”
Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.