E-Commerce Key Account Manager, Warszawa - oferta pracy - GoldenLine.plMichael Page - E-Commerce Key Account Manager

E-Commerce Key Account Manager

Added: 20.02.2020

City/town: Warszawa

Province: mazowieckie

Apply now

E-Commerce Key Account Manager

Polska, Mazowieckie, Warszawa 36530/001 Permanent

Naszym klientem jest znany producent i dystrybutor wyposażenia łazienkowego oraz armatury kuchennej obecny na rynku już od kilkudziesięciu lat. Firma to rodzinne przedsiębiorstwo, wyznaczające nowe trendy i kreujące nowe rozwiązania w celu zaspokojenia pragnienia luksusu, estetyki i komfortu swoich klientów.

Podsumowanie / Job summary:

Obecnie do zespołu sprzedaży poszukujemy kandydata na stanowisko samodzielnego E-Commerce Key Account Managera, który wniesie duże „know how" do organizacji oraz będzie aktywnie współtworzyć strategię sprzedaży w kanale e-commerce wraz z Dyrektorem Sprzedaży.

Opis stanowiska / Job description:

Kogo szukamy / Profile description:

Oferujemy / We offer:

About Michael Page

Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.

Michael Page is a part of the PageGroup, which operates through 164 offices in 34 countries worldwide. First established in London in 1976, we've been bringing job seekers and employers together for more than 35 years.

Find out more about Michael Page

Employees reviews

Reliable reviews only
We care about credibility and your trust, therefore we do not allow employers to moderate or remove reviews.

Anonymously, nadal pracuje w Michael Page Poland
4.8
  • 4.0
    Salary
  • 5.0
    Development opportunities
  • 5.0
    Benefits
  • 5.0
    People
  • 5.0
    Atmosphere
2017.10.08

To nie jest ciepła posadka. Jeśli jesteś przygotowany dać z siebie wiele, Michael Page da Ci wszystkie potrzebne narzędzia do osiągnięcia sukcesu.

Pros
  • Elastyczność, solidność, dbanie o detale.
  • Jasna ścieżka kariery
  • Mocna marka i odpowiedzialne podejście do klientów
  • Wsparcie na każdym etapie kariery
Cons
  • System premiowy wymaga odświeżenia