Customer Success Manager, Kraków - oferta pracy - GoldenLine.plLivekid sp. z o.o. - {{offer.position}

Archive offer

Customer Success Manager

Lokalizacja
Kraków
Pracodawca
Livekid sp. z o.o.
Dodano
07.09.2022
Numer referencyjny
4803_2860

Jakie będą Twoje obowiązki na tym stanowisku?

  • obsługa klientów firmy w godzinach 8:00- 16:30 • jesteś idealnym kandydatem jeżeli Twoje drugie imię to cierpliwość, a Twoje podejście do Dyrektorów i opanowanie zapewnia ich, że są oni dla nas najważniejsi. Pomagamy naszym klientom zarówno w tak prostej kwestii jak dodanie zdjęć do aplikacji jak i comiesięcznym rozliczaniu rachunków,
  • stałe wsparcie klienta przy wdrażaniu narzędzia • jeśli przechodziłaś/eś ze swoimi rodzicami/dziadkami przez proces zmiany telefonu z klawiaturą na smartfona i cechował Cię wtedy stoicki spokój, to na pewno odnajdziesz się w pracy z naszymi klientami,
  • pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych użytkowników aplikacji oraz współpraca z działem IT
  • nawiązywanie długotrwałych relacji z naszymi klientami - Twoje rozmowy będą na bardzo przyjacielskim poziomie, więc nie zdziw się kiedy Pani Dyrektor będzie z Tobą konsultowała wesele swojej córki. Pamiętaj jednak, że to od Ciebie zależy jakie relacje zbudujesz z klientami.

Czego będziemy od Ciebie oczekiwać?

  • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • umiesz w cierpliwość, dokładność, empatię i odpowiedzialność,
  • dobrą organizację masz we krwi, a apkę z kalendarzem na głównym ekranie swojego smartfona,
  • umiesz poradzić sobie nawet z najbardziej skomplikowanym problemem,
  • słowo multitasking jest Ci doskonale znane i jego zastosowanie w pracy Cię nie odstrasza,
  • lubisz swoją pracę i nie trzeba Cię pilnować, popędzać, kontrolować,
  • znajomość Slacka i Pipedrive (lub innego CRMa) to duży plus,
  • umiejętność rezerwowania salki konferencyjnej w kalendarzu to drugi duży plus.

Co możemy Ci zaoferować?

  • umowę zlecenie bądź B2B, podczas rozmowy opowiemy Ci o plusach tego drugiego rozwiązania!
  • wynagrodzenie w wysokości 3000 - 3500 zł netto(na rękę)
  • pracę w godzinach 8:00-16:30
  • jeżeli czujesz, że musisz trochę zmienić klimat to niezależnie od typu umowy mamy dla Ciebie płatne dni wolne,
  • dofinansujemy Twoją prywatną opiekę medyczną, kartę sportową i zajęcia z języka angielskiego,
  • pracę w ambitnym i zdeterminowanym na rozwój zespole,
  • postindustrialne biuro w centrum Starego Podgórza w Krakowie,
  • liczne imprezy integracyjne,
  • luźną, nie korporacyjną atmosferę w biurze, płaską strukturę organizacyjną i wpływ na rozwój firmy,
  • ESOP, czyli program, który po przepracowaniu pierwszego roku pozwoli Ci stać się właścicielem akcji firmy.

Jeżeli brzmi to dla Ciebie dobrze i spełniasz nasze wymagania daj znać wysyłając CV, a my skontaktujemy się z Tobą i chętnie poznamy Cię lepiej :)

Livekid sp. z o.o.

O LiveKid słów kilka:

 

Kim jesteśmy? LiveKid to krakowski startup, który stworzył aplikację do zarządzania przedszkolem i żłobkiem.

Naszym celem jest sprawienie aby prowadzenie przedszkoli oraz żłobków stało się o wiele prostsze! Z naszej apki korzysta już ponad 2400 placówek oraz ponad 200 000 zadowolonych rodziców, m.in. w Polsce, Hiszpanii czy Niemczech! Nam jednak ciągle mało!