Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pomoc w obsłudze znanego portalu filmowego:
- Mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta na temat:
- spraw technicznych,
- pytań o obsługę konta prywatnego,
- pytań dotyczących logowania,
- pytań w sprawie reklamacji i ich statusu.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min. C1
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość pakietu MS Office
- Doświadczenie nie jest wymagane
- Praca zdalna 100% lub hybrydowa z Poznania
- Umowa zlecenie (czas zlecenia określony podczas rozmów indywidualnych z pracodawcą)
- Infolinia jest czynna od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9:00-22:00
- Wymagana jest dostępność do pracy zmianowej
- Pełno płatne szkolenie odbywa się zdalnie trwa 11 dni (godziny 9:00-17:30)
- Możliwość pracy na pełen, ¾ - warunkiem jest przejście szkolenia
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".