- Obsługa połączeń przychodzących oraz mailowe wsparcie klientów niemieckojęzycznych,
- Rejestrowanie zgłoszeń w systemie oraz aktualizacja statusu zamówień i płatności,
- Zarządzanie reklamacje,
- Pomoc techniczna.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min. C1,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Gotowości do pracy w systemie zmianowym,
- Chęć do nauki.
- PRACA OD ZARAZ
- Praca zdalna lub hybrydowa z Poznania
- Umowa o pracę
- Infolinia jest czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00 (8h dziennie/40h tygodniowo)
- Wymagana jest dostępność na dwie zmiany (9:00-17:00 oraz 13:00-21:00)
- Pierwszy tydzień szkolenia odbywa się w Poznaniu, kolejne etapy szkolenia odbywają się zdalnie (tydzień szkolenia wraz z noclegiem!)
- Benefity do wyboru: opieka medyczna lub karta sportowa i dodatkowo bonus poleceniowy
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".