Customer Experience Coordinator, Katowice - oferta pracy - GoldenLine.ple-sky - Customer Experience Coordinator

Oferta archiwalna

Grupa eSky to międzynarodowa firma nowych technologii działająca w branży travel od 2004 roku, z centralą w Katowicach. Działamy na 30 rynkach, obsługując 51 mln użytkowników. Misją eSky jest inspirowanie ludzi do samodzielnego organizowania podróży za pomocą naszych nowoczesnych narzędzi oraz otaczanie ich opieką na każdym etapie ich podróży. Zatrudniamy około 500 osób w Europie i Ameryce Południowej – ekspertów i pasjonatów najnowszych technologii oraz podróżowania.


Customer Experience Coordinator

Miejsce pracy: Katowice

Region: śląskie

Wyzwania, jakie na Ciebie czekają:

  • Koordynowanie działań mających na celu zarządzanie doświadczeniami klientów związanych z naszymi serwisami we wszystkich kanałach oraz usprawnienia poziomu jakości świadczonych usług, np.:
    - zbieranie i ocena pojawiających się w internecie recenzji, opinii, komentarzy w mediach społecznościowych -  zarządzanie zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi informacjami
    - zachęcanie użytkowników do pozostawiania pozytywnych opinii na nasz temat
    - przeprowadzanie audytów pod kątem wszystkich sposobów interakcji z klientami (strona internetowa, aplikacja, media społecznościowe itp.)
    - usprawnianie funkcjonujących procesów w oparciu o doświadczenia klientów,rekomendowanie zmian oraz umacnianie mocnych stron
    - identyfikacja bezpośrednich uwag/skarg - reagowanie na nie
    - analizowanie raportów na temat zachowań konsumentów, trendów rynkowych
  • Prowadzenie badań satysfakcji klientów
  • Proponowanie rozwiązań zarejestrowanych problemów, np:
    - tworzenie szablonów wiadomości kierowanych do klientów, by zbudować jednolity standard i zachować spójność komunikacji
    - zarządzanie opiniami w internecie, by promować pozytywne wypowiedzi, a z negatywnych czerpać wiedzę, jak poprawić nasze standardy obsługi
    - proponowanie ulepszeń w serwisie/produktach, by jednocześnie usprawnić obsługę klientów oraz podnieść ich zadowolenie z usług,
  • Uczestniczenie we wdrażaniu proponowanych rozwiązań - nadzór nad poszczególnymi działaniami/działaniami, by były zgodne z wytycznymi

Nasze oczekiwania:

  • Min. 2 lata doświadczenia na pokrewnym stanowisku
  • Orientacja na klienta (na standardy obsługi zarówno bezpośredniej jak i pośredniej)
  • Doskonała organizacja pracy własnej i umiejętność zarządzania projektami
  • Zdolności analityczne i strategicznego myślenia
  • Pomysłowość, nieszablonowe podejście, otwartość, proaktywność
  • Orientacja w zasadach komunikacji w mediach społecznościowych, typu Facebook, G+, LinkedIN, Twitter, blogi oraz serwisach specjalizujących się w opiniach jak TrustPilot, TripAdvisor
  • Łatwość w formułowaniu wypowiedzi pisemnych, tzw lekkie pióro

Oferujemy:

  • Pracę w centrali międzynarodowej firmie będącej liderem w swej branży na rynku polskim i znaczącym graczem na rynku międzynarodowym
  • Stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia oraz wiedzy (umowa o pracę lub B2B)
  • Benefity – możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, objęcia grupowym ubezpieczeniem na życie, karty sportowej, szkoleń
  • Przyjazną atmosferę – płaska struktura organizacji, praca w przyjaznym i dynamicznym zespole w międzynarodowym środowisku
  • Świetne warunki pracy – nowoczesne biuro w bardzo dobrej lokalizacji, chill-out room, elastyczne godziny pracy,
  • Rozwój zawodowy – praca w doświadczonym, międzynarodowym zespole z dostępem do nowoczesnych narzędzi marketingowych; okazja do nabycia i pogłębienia wiedzy na temat branży turystycznej; realny wpływ na kształt wdrażanych w firmie rozwiązań i uczestnictwo w ambitnych międzynarodowych projektach