Business Development Manager, Lubin, Wrocław, Opole - oferta pracy - GoldenLine.plTrenkwalder - Business Development Manager

Oferta archiwalna

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla jednego z naszych kluczowych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Business Development Manager

Work place: Lubin, Wrocław, Opole

Region:Dolnośląskie

Numer ref.: a0t4H00000knPdAQAU

Obowiązki:
  • pozyskiwanie nowych klientów na terenie całej Polski oraz UE (branża stal nierdzewna, aluminium, stal czarna),
  • doradztwo techniczne,
  • ustalanie i negocjowanie umów oraz warunków handlowych,
  • przygotowywanie dokumentów i umów związanych z wykonaniem usługi,
  • budowanie oraz utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami,
  • reprezentowanie firmy na targach branżowych,
  • współpraca z działem technologicznym,
  • współpraca z obszarem produkcji,
  • analiza rynku, analiza konkurencji,
  • sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy,
  • odpowiedzialność za cały proces handlowy.
Wymagania:
  • min. 5 lat doświadczenia w obszarze sprzedaży, produkcji, w usługach związanych z produkcją elementów ze stali nierdzewnej, aluminium, stali czarnej,
  • znajomość profilu produkcyjnego oraz sprzedażowego w usługach cięcia laserowego, gięcia, spawania, obróbka-skrawanie,
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami produkcyjnymi,
  • znajomość rynku i branży usług zakresu cięcia laserowego (produkcja),
  • znajomość rysunku technicznego,
  • mile widziane wykształcenie wyższe inżynierskie,
  • doświadczenie w pozyskiwaniu klientów,
  • doświadczenie w negocjacjach handlowych,
  • biegły język angielski,
  • prawo jazdy kat. B,
  • gotowość do pracy na terenie całego kraju oraz UE,
  • gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,
  • doskonałe umiejętności zarządzania czasem pracy własnej,
  • ukierunkowanie na budowanie oraz utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • otwartość i dyspozycyjność,
  • ukierunkowanie na cele.
Nasz klient oferuje:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe + premia roczna (brak kpi, miesięcznych budżetów do zrealizowania),
  • pracę w firmie, w której panują partnerskie relacje i wysoka kultura organizacyjna,
  • możliwość pracy zdalnej,
  • narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód,
  • pełną decyzyjność oraz odpowiedzialność dotyczącą swojej pracy,
  • pracę w międzynarodowym środowisku.

Osoby zainteresowane prosimy o kandydowanie klikając w przycisk aplikowania.

Apply now

www.trenkwalder.pl