Asystent ds. HR ze znajomością języka francuskiego

Jako młodszy specjalista ds. kadr i HR będziesz odpowiedzialny za wsparcie procesów rekrutacyjnych, szkoleniowych oraz administracji personalnej. Wykorzystasz także swoją znajomość języka francuskiego w codziennych obowiązkach.


Zakres obowiązków:

  • Dbanie o dokumentację pracowniczą - prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji pracowniczej, takiej jak akta osobowe, umowy o pracę, karty czasu pracy czy kartoteki pracownicze.

  • Organizacja szkoleń - koordynacja procesu organizacji szkoleń dla pracowników, w tym rezerwowanie sal szkoleniowych, przygotowanie dokumentacji szkoleniowej i śledzenie wyników szkoleń.

  • Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem - Asystent ds. HR odpowiada za obsługę procesów związanych z zatrudnieniem, takich jak przygotowywanie umów o pracę, deklaracji podatkowych czy wniosków o urlopy..

  • Dbanie o relacje z pracownikami - utrzymanie pozytywnych relacji z pracownikami, udzielnie wsparcia w codziennych sprawach i odpowiadnie na ich pytania dotyczące zatrudnienia.

  • Praca z systemami informatycznymi - Asystent ds. HR korzysta z różnych systemów informatycznych związanych z administracją kadrową i prowadzeniem dokumentacji pracowniczej.

  • Współpraca z innymi działami - takimi jak dział finansowy czy dział administracyjny, w celu zapewnienia ciągłości procesów związanych z zatrudnieniem i administracją kadrową.

  • Raportowanie i analiza danych - zbieranie, analiza i raportowanie danych związanych z procesami HR, takimi  jak koszty rekrutacji, rotacja pracowników czy średnia wieku pracowników.


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, psychologii lub pokrewnej
  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego oraz angielskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętności analityczne i organizacyjne
  • Dbałość o szczegóły i dokładność
  • Znajomość pakietu Microsoft Office
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale HR lub administracji personalnej

Nasz klient oferuje:

  • Stałą pracę na pełen etat w dynamicznej i międzynarodowej firmie,
  • Możliwość pracy hybrydowej z biura w centrum Łodzi lub 100% zdalnej
  • Kompleksowy program wdrożeniowy i przekazanie wiedzy koniecznej do pełnienia tego stanowiska
  • Pracę w ciekawym, wielokulturowym środowisku
  • Rozpoczęcie kariery w międzynarodowej organizacji
  • Klarowna ścieżka rozwoju.
  • Pakiet benefitów (Multisport, opieka medyczna, kursy językowe, Mybenefit etc.)


Jeśli posiadasz umiejętności analityczne, dokładność i chęć rozwoju zawodowego, a także biegle posługujesz się językiem francuskim i angielskim, aplikuj teraz! :)


Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.

Share

Please add the following clause to your CV and cover letter:
"I consent to the processing of my personal data contained in my job offer for the needs of the recruitment process (in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data, Journal of Laws No. 133 item 883)".

L.M. GROUP POLAND Sp. z o.o.


Elbląg, warmińsko-mazurskie

Contract of employment

Assistant

Full time

CV is required


Remote work

Hybrid work

Job ad is expired