Asystent ds. HR ze znajomością języka francuskiego

Jako młodszy specjalista ds. kadr i HR będziesz odpowiedzialny za wsparcie procesów rekrutacyjnych, szkoleniowych oraz administracji personalnej. Wykorzystasz także swoją znajomość języka francuskiego w codziennych obowiązkach.


Zakres obowiązków:

  • Dbanie o dokumentację pracowniczą - prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji pracowniczej, takiej jak akta osobowe, umowy o pracę, karty czasu pracy czy kartoteki pracownicze.

  • Organizacja szkoleń - koordynacja procesu organizacji szkoleń dla pracowników, w tym rezerwowanie sal szkoleniowych, przygotowanie dokumentacji szkoleniowej i śledzenie wyników szkoleń.

  • Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem - Asystent ds. HR odpowiada za obsługę procesów związanych z zatrudnieniem, takich jak przygotowywanie umów o pracę, deklaracji podatkowych czy wniosków o urlopy..

  • Dbanie o relacje z pracownikami - utrzymanie pozytywnych relacji z pracownikami, udzielnie wsparcia w codziennych sprawach i odpowiadnie na ich pytania dotyczące zatrudnienia.

  • Praca z systemami informatycznymi - Asystent ds. HR korzysta z różnych systemów informatycznych związanych z administracją kadrową i prowadzeniem dokumentacji pracowniczej.

  • Współpraca z innymi działami - takimi jak dział finansowy czy dział administracyjny, w celu zapewnienia ciągłości procesów związanych z zatrudnieniem i administracją kadrową.

  • Raportowanie i analiza danych - zbieranie, analiza i raportowanie danych związanych z procesami HR, takimi  jak koszty rekrutacji, rotacja pracowników czy średnia wieku pracowników.


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, psychologii lub pokrewnej
  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego oraz angielskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętności analityczne i organizacyjne
  • Dbałość o szczegóły i dokładność
  • Znajomość pakietu Microsoft Office
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale HR lub administracji personalnej

Nasz klient oferuje:

  • Stałą pracę na pełen etat w dynamicznej i międzynarodowej firmie,
  • Możliwość pracy hybrydowej z biura w centrum Łodzi lub 100% zdalnej
  • Kompleksowy program wdrożeniowy i przekazanie wiedzy koniecznej do pełnienia tego stanowiska
  • Pracę w ciekawym, wielokulturowym środowisku
  • Rozpoczęcie kariery w międzynarodowej organizacji
  • Klarowna ścieżka rozwoju.
  • Pakiet benefitów (Multisport, opieka medyczna, kursy językowe, Mybenefit etc.)


Jeśli posiadasz umiejętności analityczne, dokładność i chęć rozwoju zawodowego, a także biegle posługujesz się językiem francuskim i angielskim, aplikuj teraz! :)


Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.

Podziel się

Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

L.M. GROUP POLAND Sp. z o.o.


Elbląg, warmińsko-mazurskie

Umowa o pracę

Asystent

Cały etat

CV jest wymagane


Praca zdalna

Praca hybrydowa

Ogłoszenie nieaktualne