Jako młodszy specjalista ds. kadr i HR będziesz odpowiedzialny za wsparcie procesów rekrutacyjnych, szkoleniowych oraz administracji personalnej. Wykorzystasz także swoją znajomość języka francuskiego w codziennych obowiązkach.
Zakres obowiązków:
-
Dbanie o dokumentację pracowniczą - prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji pracowniczej, takiej jak akta osobowe, umowy o pracę, karty czasu pracy czy kartoteki pracownicze.
-
Organizacja szkoleń - koordynacja procesu organizacji szkoleń dla pracowników, w tym rezerwowanie sal szkoleniowych, przygotowanie dokumentacji szkoleniowej i śledzenie wyników szkoleń.
-
Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem - Asystent ds. HR odpowiada za obsługę procesów związanych z zatrudnieniem, takich jak przygotowywanie umów o pracę, deklaracji podatkowych czy wniosków o urlopy..
-
Dbanie o relacje z pracownikami - utrzymanie pozytywnych relacji z pracownikami, udzielnie wsparcia w codziennych sprawach i odpowiadnie na ich pytania dotyczące zatrudnienia.
-
Praca z systemami informatycznymi - Asystent ds. HR korzysta z różnych systemów informatycznych związanych z administracją kadrową i prowadzeniem dokumentacji pracowniczej.
-
Współpraca z innymi działami - takimi jak dział finansowy czy dział administracyjny, w celu zapewnienia ciągłości procesów związanych z zatrudnieniem i administracją kadrową.
-
Raportowanie i analiza danych - zbieranie, analiza i raportowanie danych związanych z procesami HR, takimi jak koszty rekrutacji, rotacja pracowników czy średnia wieku pracowników.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, psychologii lub pokrewnej
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego oraz angielskiego w mowie i piśmie
- Umiejętności analityczne i organizacyjne
- Dbałość o szczegóły i dokładność
- Znajomość pakietu Microsoft Office
- Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale HR lub administracji personalnej
Nasz klient oferuje:
- Stałą pracę na pełen etat w dynamicznej i międzynarodowej firmie,
- Możliwość pracy hybrydowej z biura w centrum Łodzi lub 100% zdalnej
- Kompleksowy program wdrożeniowy i przekazanie wiedzy koniecznej do pełnienia tego stanowiska
- Pracę w ciekawym, wielokulturowym środowisku
- Rozpoczęcie kariery w międzynarodowej organizacji
- Klarowna ścieżka rozwoju.
- Pakiet benefitów (Multisport, opieka medyczna, kursy językowe, Mybenefit etc.)
Jeśli posiadasz umiejętności analityczne, dokładność i chęć rozwoju zawodowego, a także biegle posługujesz się językiem francuskim i angielskim, aplikuj teraz! :)
Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".