Wybrane osoby będą odpowiedzialne za:
- telefoniczną i mailową obsługę klientów,
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów w systemie CRM,
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów klientów,
- administrację i archiwizację dokumentów,
- obsługę zgłoszeń reklamacyjnych,
- przeprowadzanie analiz sprzedaży prasy.
Nasze wymagania stawiane kandydatom/kandydatkom:
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00,
- umiejętność pracy w zespole,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
- zaangażowanie, odpowiedzialność, rzetelność i uczciwość,
- obsługa komputera na poziomie dobrym,
- mile widziane doświadczenie w pracy w działach handlowych lub obsługi klienta.
Wybranym kandydatom/kandydatkom oferujemy:
- przyjazną i wspierającą atmosferę w pracy,
- zatrudnienie w stabilnej, ogólnopolskiej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zarówno zawodowego jak i osobistego,
- wynagrodzenie uzupełnione elementami motywacyjnymi.
Miejsce pracy- Mokronos Dolny - dojazd komunikacją podmiejską (z pętli Oporów).
Poszukujemy osób do pracy we Wrocławskim Oddziale Departamentu Dystrybucji Prasy ( Mokronos Dolny) na stanowisku:
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".