Specjalista Działu Obsługi Klienta

Wybrane osoby będą odpowiedzialne za:

  • telefoniczną i mailową obsługę klientów,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
  • przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów w systemie CRM,
  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów klientów,
  • administrację i archiwizację dokumentów,
  • obsługę zgłoszeń reklamacyjnych,
  • przeprowadzanie analiz sprzedaży prasy.

Nasze wymagania stawiane kandydatom/kandydatkom:

  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • łatwość nawiązywania kontaktów,
  • dobra organizacja pracy,
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
  • zaangażowanie, odpowiedzialność, rzetelność i uczciwość,
  • obsługa komputera na poziomie dobrym,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w działach handlowych lub obsługi klienta.

Wybranym kandydatom/kandydatkom oferujemy:

  • przyjazną i wspierającą atmosferę w pracy,
  • zatrudnienie w stabilnej, ogólnopolskiej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju zarówno zawodowego jak i osobistego,
  • wynagrodzenie uzupełnione elementami motywacyjnymi.

 

Miejsce pracy- Mokronos Dolny - dojazd komunikacją podmiejską (z pętli Oporów).


Poszukujemy osób do pracy we Wrocławskim Oddziale Departamentu Dystrybucji Prasy ( Mokronos Dolny)  na stanowisku:

Podziel się

Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

Kolporter spółka z o.o.


Wrocław, dolnośląskie

Umowa o pracę

Specjalista

Cały etat

CV jest wymagane


Ogłoszenie nieaktualne