Zakres obowiązków:
- Obsługa połączeń przychodzących oraz chatu klientów anglojęzycznych;
- Stała analiza potrzeb klientów;
- Rejestrowanie zapytań klienta w systemie oraz aktualizacja statusu;
- Zapewnianie wysokich standardów obsługi klienta.
Oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego min. C1;
- Znajomość pakietu MS Office;
- Gotowości do pracy w systemie zmianowym;
- Chęć do nauki.
Oferta:
- Umowa zlecenie;
- Praca 100% zdalna;
- Płatne 3 tygodniowe szkolenie;
- Wymagana dyspozycyjność od poniedziałku do piątku według grafiku 8:00-18:00 .
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".