- zarządzanie platformą e-commerce i dostosowanie jej do potrzeb klienta,
- analiza rynku e-commerce oraz konkurencji,
- optymalizacja wskaźników i monitorowanie analityki internetowej,
- stała współpraca z działem marketingu: pomoc w tworzeniu kampanii, komunikacji w tym mailingi, newslettery, procesy marketing automation.
- praktyczna wiedza z zakresu SEO, SEM oraz e-commerce, w tym m.in. Google Analytics, Google Ads.,
- praktyczna wiedza z zakresu działania sklepów i platform zakupowych,
- znajomość Magento lub podobnego systemu e-commerce - warunek konieczny
- umiejętność pracy w zespole,
- analityczny umysł,
- umiejętność prowadzenia digitalowych kampanii będzie dodatkowym atutem.
-
zniżki na firmowe produkty i usługi,
-
zatrudnienie w rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku,
-
ciekawą pracę w otoczeniu znanych marek premium,
-
możliwość rozwoju w ramach struktury firmy.
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".