Konsultant/-ka w Contact Center w Łodzi, Łódź - oferta pracy - GoldenLine.plOferta - Konsultant/-ka w Contact Center w Łodzi

Konsultant/-ka w Contact Center w Łodzi

Lokalizacja: ​​Łódź, Żeligowskiego 8/10
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Forma wynagrodzenia: podstawa + prowizja​
Tryb pracy: praca zmianowa, praca w weekendy

  • Podział czasu pracy - 80% obsługa połączeń przychodzących, 20% sprzedaż telefoniczna oferty dla naszych klientów
  • Profesjonalna obsługa obecnych klientów T- Mobile
  • Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile
  • Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych
  • Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę naszych klientów

W realizacji zadań pomoże Ci:

  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych bez skryptów i narzuconych schematów
  • Gotowość do pracy zmianowej oraz w weekendy
  • Łatwość w nawiązywaniu znajomości
  • Ciekawość świata i otwartość na nowinki technologiczne
  • Silne zorientowanie na realizację wyniku i pragnienie osiągania sukcesów

Aplikując do naszego Contact Center dołączysz do jednego z naszych zespołów. Odpowiadamy za pierwszą linią wsparcia dla naszych klientów oraz za dosprzedaż innych produktów z naszej oferty. Obsługujemy wyłącznie naszych obecnych klientów:)

Pracujemy w modelu hybrydowym: 50% czasu pracy z domu, 50% czasu z biura. Na Żeligowskiego poznasz świetnych ludzi, a także możesz skorzystać z przestrzeni rekreacyjnej. 

Dodatkowo możesz liczyć u nas na:

  • Szkolenia autoryzacyjne – otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie od zespołu
  • Brak narzuconych skryptów rozmów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach!
  • Otrzymasz dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach, możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych!
  • Pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej!
  • Wyślij CV! Zapoznamy się z doświadczeniem oraz oczekiwaniami wszystkich kandydatów, a następnie skontaktujemy się z osobami, które najlepiej odnajdą się w naszym zespole.
  • Pierwszym etapem naszej rekrutacji jest udział w zadaniu rekrutacyjnym online. Link otrzymasz od nas w wiadomości e-mail. Po wykonaniu zadań otrzymasz raport dot. Twoich kompetencji.
  • Na podstawie wyników zaprosimy wybrane osoby na spotkanie - to idealny moment aby zweryfikować wzajemne oczekiwania i poznać się. Spotkanie odbędzie się w naszym biurze.
  • Udało się? Po procesie rekrutacji otrzymasz od nas telefon z zaproszeniem do współpracy, a także zaproszenie do naszej platformy onboardingowej.

Witaj w T-Mobile!

Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów ondywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #MagentaTeam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #MagentaTeam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zmianami).”

Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.