- Obsługa połączeń przychodzących oraz mailowe wsparcie klientów niemieckojęzycznych
- Rejestrowanie zgłoszeń w systemie oraz aktualizacja statusu
- Zapewnianie wysokich standardów obsługi klienta
- Praca na wewnętrznym systemie firmy
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. A2, B1, B2
- Komunikatywność i otwartość na pracę z ludźmi
- znajomość środowiska Windows i MS Office (zwłaszcza Excel)
- Doświadczenie w obsłudze klienta - nie jest wymogiem koniecznym
- umowę o pracę
- tryb pracy: stacjonarnie
- przyjazną atmosferę w pracy
- możliwości rozwoju: szkolenia wewnętrzne
- elastyczny czas pracy
- benefity: opieka medyczna, karta Multisport, kursy językowe, ubezpieczenie grupowe
- atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowania do wypoczynku i świąt)
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".